Pretraga

Kako je uspješna reklama popularizirala zaručničko prstenje

A- A+

Zaručnički prsten popularizirala je poznata komapnija ‘DeBeers’ u suradnji s agencijom
‘N.W. Ayer& Son’ kada su 1948. Plasirali reklamu poznatog slogana ‘Diamonds are forever’. Ali zašto uopće toliko plaćamo svjetlucave kamenčiće odgovorila nam je ekipa iz College Humora.

Dijamanti su jedna od tržišno najvrijednijih stvari na planetu. Prati ih glas da su
rijetki, svjetlucaju, a i odavno već slove kao ‘najbolji ženski prijatelj’.

Danas je dijamantni zaručnički prsten stvar prestiža i dokaz imućnosti muškarca koji
poklanja takav prsten svojoj budućoj dragoj. Naravno ako ona pristane. Takav zaručnički prsten popularizirala je poznata kompanija ‘DeBeers’ kroz jednu od najuspješnijih reklamnih kampanja svih vremena sa popularnim sloganom ‘Diamonds are forever’.

Slogan je razvila agencija ‘N.W. Ayer & Sons’ 1948., a sama vrijednost i prodaja dijamanata od tada je rapidno porasla. Kako su ljudi s vremenom prihvatili običaj koji si može priuštiti samo nekolicina smrtnika pogledajte u videu ispod.