Zahvaljujući 21-godišnjakinji nadomak smo najvećem otkriću stoljeća

Kellie Wall 21-godišnja je djevojka čije bi ime mogle pamtiti generacije unaprijed. U laboratoriju na Washington State Universityju došla je nadomak najvećeg otkrića ovog stoljeća – postojanja života na Marsu.

Screenshot YouTube

Vjerojatno nema čovjeka koji se nije zapitao postoji li ili je li postojao život na nekom drugom planetu. Budući da je za takvo nešto najizgledniji Mars, brojni znanstvenici su upregnuli snage da daju odgovor na to pitanje. Geolozi su nedavno otkrili na koji način mogu ispitati je li na crvenom planetu nekada postojala voda koja je ključna u razvoju žviota.

Tinejdžerica izumila predmet koji će razveseliti više od milijardu ljudi

Zahvaljujući pomoći 21-godišnje Kellie Wall, došli su do zadnjeg saznanja da se odgovor o postojanju vode krije u vulkanskim stijenama. Wall je u laboratoriju na Washington State Universityju uspjela otkriti kemijski sastav vulkanskih stijena na Zemlji pomoću x-ray diffraction uređaja koji se nalazi i na roveru koji je lansiran na Mars, piše Business Insider.

Trenutno se trebaju pregledati rezultati istraživanja te, na osnovu strukture vulkanskih stijena, ustanoviti je li na Marsu postojala voda u vrijeme kad se magma počela hladiti.

– Biti u stanju otkriti uvjete za život na osnovu stijene je nešto sasvim novo i kul. Mislim da će se ova metoda koristiti u budućim istraživanjima, izjavila je Wall.

Budući da se na Marsu nalazi najveći vulkan našeg sunčeva sustava – planina Olimp koja je trostruke visine Mont Everesta, prostora za daljnja istraživanja itekako ima.