Znanost

Za uspjeh su važni trud i marljivost. To su nam barem oduvijek govorili. Mi smo bezupitno vjerovali. Ako se dovoljno potrudiš, možeš postići bilo što. E pa, istraživanje objavljeno u jednom uglednom znanstvenom tjedniku tvrdi kako je za uspjeh u školi važnije biti rođen pametan, nego biti uporan.

Znanstvenici tvrde da je za uspjeh u školi genetika važnija nego upornost
foto: YouTube screeshot

Prema istraživanju objavljenom u časopisu Molecular Psychiatry kod djece u dobi od 16 godina ocjene u mjeri od 10% ovise o genetskom materijalu, a samo u mjeri od 5% o tome da li se učenik trudi u školi, piše Iflscience.com

Znanstvenici tvrde da se njihovo otkriće može koristiti u ranijem identificiranju djece koja bi mogla imati problema s usvajanjem gradiva te im ranije priskočiti u pomoć i personalizirati učenje.

U svome su istraživanju koristili i podatke iz prijašnjih studija u kojima su skupljani DNK, a do otkrića o većoj povezanosti ocjena s inteligencijom nego s upornošću došli su u sklopu istraživanja prevedenom na 5.825 britanskih učenika.

Ocijene i da dalje naravno ovise o puno čimbenika, ali bi se uz pomoć ovog otkrića vrlo rano mogle identificirati buduće poteškoće u učenju.

Samo prijavljeni korisnici mogu ostavljati komentare.

Prijava | Registracija
Nema događaja za prikaz.