Vijesti
Croatian Beaches: Varaždinke koje će aplikacijom unijeti revoluciju u hrvatski turizam

Mlade Varaždinke su osmislivši aplikaciju za pretraživanje hrvatskih plaža potukle konkurenciju na ovogodišnjoj Ideji godine. Ovom prilikom otkrivaju kako se ideja rodila te na koji način je planiraju dovesti do krajnjeg korisnika.

- Ovogodišnju Ideju godine ima tim iz Varaždina, a njegovo ime je Croatian Beaches, uzviknuo je predsjednik žirija Marko Matijević, a u kutu dvorane se brojna delegacija s krajnjeg sjevera Hrvatske u deliriju grlila.

Eva Perković, Dora Dubravec i Mirna Lazar, učenice trećeg razreda Prve gimnazije Varaždin u pratnji svoje mentorice Kristine Oršić – Manojlović, pomalo u nevjerici izašle su na podij i primile čestitke za realizaciju svoje mobilne aplikaciji za sustavnu pretragu hrvatskih plaža.

Ideja se rodila iz potrebe

Bila je to kruna naporima koje su ove vrijedne Varaždinke uložile u svoju dosjetljivu ideju rođenu na obalama Jadrana prošlog ljeta.

- Prošlo ljeto putovala sam s roditelima i malim bratom Janom koji ima cerebralnu paralizu. Vozili smo se prema Primoštenu i pokušavali smo pronaći plažu što je vrlo teško jer Jan treba neku gdje može normalno ući u more i provesti dan, a da je nama restoran blizu. U tom sam očaju upitala tatu zašto ne postoji neka tražilica za plaže, pa smo se toga sjetili kad smo osmišljavali plan za Ideju godine, otkrila nam je Dora Dubravec.

Podrška obitelji i prijatelja

Iako na prvu zvuči jednostavno, od trenutka kada im je aplikacija za pretragu plaža pala na pamet do realizacije projekta proteklo je dosta vremena i u nju je utrošeno mnogo truda. Posebno je zahtjevno bilo organizirati se kako ne bi patio ni projekt ni škola.

- Utrošile smo dva, tri mjeseca na projekt i potrudile smo se da ga uskladimo sa školskim obvezama. Bilo nam je utoliko lakše, jer smo imali punu podršku od obitelji i kolega iz razreda, kazala je Dubravec.

Dodala je kako je ovo pravo razdoblje u njihovu životu da se posvete nečem ovakvom jer još su uvijek dovoljno nadobudne i neopterećene obvezama.

Veliko tržište i pristojna cijena
Projekt bi mogao biti zanimljiv ne samo HTZ-u već i turističkim mjestima na Jadranu, te hotelima, restoranima i trgovinama u blizi plaža. Aplikacija koja bi plaže pretraživala po čitavom nizu različitih kategorija bi bila namjenjena za iPhone, a distribuirali bi je putem App Storea po cijeni od otprilike 17 kuna. 

Vjeruju da imaju svijetlu budućnost u Hrvatskoj

Planovi za budućnost su već spremni kao što su u svome poslovnom planu i napisale tržište za aplikaciju nije ograničeno samo na Lijepu našu već bi mogla biti interesantna svim turističkim zemljama.

– Domoljubne smo i željele bismo da naša ideja zaživi prvenstveno u Hrvatskoj. Nakon toga bi se možda odlučile proširiti na Italiju, a potom i na ostatak Mediterana ukoliko se ukaže mogućnost za to, izjavile su mlade Varaždinke. Djevojke vjeruju da će ih prepoznati i Hrvatska turistička zajednica kojoj bi se prvoj obratile i predstavile projekt.

Pretpostavljaju da bi njihova aplikacija uvelike doprinijela zadovoljstvu stranih, ali i domaćih turista koji ljetuju na našoj obali. – Svima bismo omogućili ljetovanje baš onakvo kakvo zamišljaju. Dovoljno bi bilo da utipkaju svoje želje, a naša bi im aplikacija osigurala da nađu ono što traže, zaključla je Dora Dubravec te je za kraj dodala kako je ključno biti drugačiji i uporan kako bi uspjeli.

Cijeli projekt je nastao u suradnji sa stručnim partnerima Visokim učilištem Algebra i Visokom školom Effectus. Završnicu možete pratiti i putem Facebooka, a kako se razvijao cijeli projekt možete pogledati ovdje.

Samo prijavljeni korisnici mogu ostavljati komentare.

Prijava | Registracija
PARTNERI
PRIJATELJI
Nema događaja za prikaz.