Pretraga

Pretplatnik HT – u nacrtao koliki je magarac što plaća njihove usluge

A- A+

Ljutiti korisnik HT – ovih usluga, Zoran P. odlučio je slikom pokazati koliko ga zapravo telekomunikacijska tvrtka ne doživljava. Nakon što je 15 dana zvao službu za korisnike, Zoran je doživio brojna prespajanja i odugovlačenja. Zbog toga je nacrtao svoje probleme i objavio to na Facebooku.

Gotovo svaki korisnik usluga Hrvatskog Telekoma jer barem jednom imao problem koji nije tako lako riješio. Pozivi u kontakt centar znaju trajati satima, pa i danima dok se problem ne riješi. Međutim nekad korisnici ne dožive rješenje svojih muka, ukoliko zaista ne ulože svu svoju energiju u kontaktiranje komunikacijske tvrtke. To zna i Zoran P. koji je nacrtao ovoj tvrtki kako je tekla njegova komunikacija sa službom za korisnike.

 – Pošto svaki dan kad zovem od 23.03. ponavljam istu priču u čemu je problem i svaki dan mi pričate drugu priču odlučio sam Vam nacrtati. Pa će vam možda biti jasnije. Lijepi pozdrav. (A to Vam, znači, govore ljudi kad se, recimo, pozdravljaju. U slučaju da Vam nije jasno.) Zoran P. , stoji ispod posta slike koja govori više od tisuću riječi.

U nastavku možete pogledati Zoranov kreativni izraz frustracije. Kako biste povećali fotografiju, kliknite desnom tipkom miša na istu te na opciju ‘show picture’.