Pretraga

Samo za studentski džep: ‘Food outlet’ nudi i 90 posto niže cijene od prosječnih

A- A+

Obzirom na stanje u državi pravo je čudo da se ovoga netko prije nije sjetio, ali za dobre stvari nikada nije kasno. Prije mjesec dana u zagrebačkoj Tkalči otvoren je ‘Food outlet’ čiji su koncept prije par dana predstavili njegovi osnivači, supružnici Maja i Mario Žamboki. Radi se zapravo o start up kompaniji, u kojoj su cijene prehrambenih i higijenskih proizvoda niže od 50 do 90 posto od uobičajenih.

foto: Facebook

Cijene su tako niske iz razloga što se tamo prodaje štok – višak robe proizveden u tvornicama, lom – oni proizvodi koji su oštećeni u proizvodnji ili kojima nije dobra ambalaža te rok roba – proizvodi pred istek roka trajanja.

U suštini s takvom se robom susrećete u svakom trgovačkom centru, međutim, ono što od ostalih razlikuje ‘Food outlet’ je činjenica da se tamo isključivo prodaje roba iz viškova, iz loma te ona kojoj brzo ističe rok.


Godišnje propadne 1.3 milijarde tona proizvedene hrane

U svijetu se baci ili propadne gotovo trećina proizvedene hrane ili oko 1.3 miljarde tona. Cilj ovog projekta je da se hrana ne baca. Godišnje se samo u Hrvatskoj uništi 400 000 tona hrane koja se nije prodala, a mogla je naći svoj put do krajnjeg korisnika.

‘- Nit vodilja za food outlet projekt je da se pokuša spriječiti svakodnevno bacanje hrane koje samim tim povećavaju cijene hrane i nisu dostupne svim kategorijama stanovništva. Ovim projektom želimo promijeniti svijest ljudi da nije dobro hranu bacati iz više razloga, od kojih je najvažniji razlog zagađivanje okoline. Food outlet trgovine će biti mjesta gdje će se kupovati hrana, sredstva za čišćenje, higijenu i slično po puno povoljnijoj cijeni minimalno od 50% do 90% od uobičajene cijene. U food outlet trgovine će ljudi dolaziti svakodnevno jer će uvijek nalaziti nove proizvode koji će biti ponuđeni iz izvora raznih proizvođača, dobavljača i slično. Mi ćemo otkupljivati višak od tvornica, lom robu, te robu prije isteka trajanja. Naš projekt ima viziju vratiti osmijeh stanovništvu i to na način da bez obzira, koliko im je novčanik pun ili manje pun, mogu si uvijek priuštiti najbolje brendove na tržištu i to za upola cijene. Promatrali smo stvar s etičkog i ekonomskog gledišta te uvidjeli da bacanje hrane nije prihvatljivo i to iz razloga što se na taj način iscrpljuju prirodni izvori kao što je npr. voda te se zagađuje okoliš, izjavio je na press konferenciji idejni tvorac ovog projekta Mario Žamboki.

Izdvojeni članak

Na Lašćini najjeftinije sobe, a kompleksom dominiraju cure

O kakvim je cijenama hrane, ali i higijenskih potrepština riječ, ilustrirat ćemo vam kroz nekoliko primjera:

Barilla tost – 4 kune

Vrećica Nesscafea Classic 3 u 1 – kuna

Rex prašak za rublje za 60 pranja – 37 kuna

Bref Power Aktiv Ocean Duo Pack 2x50g – 15 kuna

Jacobs Milka Hazelnut Cappuccino s 8 napitaka – 10 kuna

Granelli štapići sa čilijem 75g – 2,50 kune.

Fructal Jabuka 200 ml – 2 kune

Treba napomenuti da asortiman nije uvijek isti, obzirom da ovisi o već navedenim vanjskim čimbenicima. 

foto: Facebook