O razgovorima za posao u Googleu se zna da su iscrpljujući, a od pitanja koja su se postavljala kandidatima mnogima se zavrtjelo u glavi. Google je sad ipak promijenio politiku zapošljavanja, a za luda pitanja su priznali da su samo gubitak vremena. Također, ni prosjeke ocjena više uopće ne gledaju.
Google slovi kao kompanija u kojoj je najbolje i najugodnije raditi, stoga ne čudi što je selekcija kandidata žestoka. Intervjui za posao poznati su po tome što se ljudima postavljaju neobično teško pitanja, no to se sada promijenilo.
Odbacili metodu postavljanje teških pitanja
‘Koliko biste naplatili pranje svih prozora u Seattleu?’, ‘Zašto su šahtovi okrugli?’ i ‘Koliko golferskih loptica stane u jedan avion?’ samo su neka od pitanja kojima su poslodavci ‘mučili’ kandidate na razgovorima za posao. Sada kažu da su takva luda pitanja bila samo gubitak vremena, koja je predviđaju baš ništa, a služe primarno kako bi se ispitivači osjećali pametno, piše Business Insider.
Osim što su napustili metodu postavljanja teških pitanja, novost je i što su u Googleu prestali u obzir uzimati prosjek ocjena. Kako kažu, ne postoji povezanosti između dobrog zaposlenika i visokog prosjeka ocjena. Poveznica se može uočiti samo nekoliko godina nakon školovanja, a i to je slabo.
Bihevioralni intervjui umjesto hipotetskih pitanja
Google sada zapošljava na sasvim drugačiji način. Ispitivači koriste bihevioralne intervjue i primjere kako bi se kandidati postavili u određenoj situaciji. Nema više postavljanja hipotetskih pitanja, a na razgovorima se detaljno procjenjuju kandidati. Također, traže se kandidati koji imaju osobine vođe.