Kreativni nered

[LiDraNo '17] Kako je to čudno, kako je to neobično, kakav slučaj!

Objavljeno 07.04.2017 09:37 piše Laura Glamuzina

Učenici 4. razreda Prve sušačke hrvatske gimnazije u Rijeci, Sara Grgurić i Antonio Šango, postigli su uspjeh na ovogodišnjem Lidranu s izvedbom dijaloga Martinovih iz drame 'Ćelava pjevačica' književnika Eugènea Ionesca.

[LiDraNo '17] Kako je to čudno, kako je to neobično, kakav slučaj!
Foto: srednja.hr

Drama 'Ćelava pjevačica' nastala je iz Ionescove fascinacije općepoznatim i neosporivim činjenicama i njihovom lakom lomljivosti u karikaturu. Drama koja počinje kao tipični dan u dobrostojećoj engleskoj obitelji vrlo brzo postaje drama apsurda jer se likovi međusobno kontradiktiraju, ponavljaju, dovode u nelogičnosti te se na kraju cijeli diskurs dekonstruira u glasove da bi se opet sastavio u razgovor.

Teatar apsurda 

- Ove godine radimo školsku predstavu, koja okuplja antidrame Ionesca (Ćelava pjevačica, Stolice). Na ideju su došli profesor Cvjetković i profesorica Bogdanović (mentorica) koji su predložili da se tekstom iz predstave prijavimo i na Lidrano, objasnila nam je izbor djela Sara. 

Sara i Antonio su tekst malo prilagodili našim prilikama: nisu par iz Londona već iz Ogulina ali žive u Zagrebu, imaju kćer Milicu, žive na Trgu žrtava fašizma, a zovu se Melanija i Donald. 

- Naša scenska izvedba nastala je kao skup improvizacija, a režirali smo je i prilagođavali zajedno s mentorima. Tekst smo i aktualizirali tako što smo promijenili imena gradova koji se spominju u originalu u imena gradova koji se nalaze u našoj županiji. Promijenili smo imena likova u aktualne 'američke Martinove' Donalda i Melaniju, koji danas izazivaju brojne kontroverze u javnosti, objasnio nam je Antonio. 

Dvojac kaže da im je zaista bila čast sudjelovati na državnoj smotri Lidrano 2017. jer uz dobar provod su imali priliku proširiti krugove poznanstva s ljudima s kojima dijele slične interese.

Samo prijavljeni korisnici mogu ostavljati komentare.

Prijava | Registracija
Nema događaja za prikaz.