Damir Bandalo je 30-godišnjak koji je napravio mobilnu aplikaciju Cinematic koja je postala pravi hit te je preuzeta nekoliko tisuća puta. Radi se o aplikaciji za Android i iPhone pomoću koje samo jednim klikom saznajete sve filmove igraju u svim kinima u Hrvatskoj. Cinematic je besplatan te je ujedno i najuspješniji projekt tvrtke Virtual atelier, koju je Bandala osnovao s dvojicom partnera.
Virtual atelier je tvrtka za razvoj mobilnih aplikacija i web stranica, koju je osnovao 30-godišnji diplomirani ekonomist Damir Bandalo u partnerstvu s ekonomistom Markom Ćurićem te FER-ovcem Ivanom Kašićem. Najuspješniji projekt navedene tvrtke je aplikacija Cinematic koja je postala pravi hit te je preuzeta nekoliko tisuća puta, prenosi jutarnji.hr.
Radi se o aplikaciji za Android i iPhone koja korisniku prikazuje koji filmovi igraju u kinima u najvećih hrvatskih gradova te daje njihove osobne karte, sadržaje i ocjene koje su dobili na IMDB-u, kao i na samom Cinematicu. Aplikacija je postala pravi hit te je njenu vrijednost prepoznao i jedan bugarski fond koji je uložio financijska sredstva u njen razvoj.
Nastanak Cinematica te financiranje aplikacije
Bandalo je izjavio kako su on i partneri, koji su mu ujedno prijatelji iz srednje škole, već neko vrijeme razmišljali o Cinematicu, ali su tek prije nekoliko mjeseci potražili vanjski izvor financiranja. Obratili su se bugarskom fondu LauncHub i odmah postigli uspješnu investiciju.
– U praksi to ide tako da se prijaviš, oni te pozovu na intervju, koji najčešće ide telefonskih putem ili, kako smo mi to odradili, Skypeom. Potom uži krug ljudi odlazi tamo, predstavlja se aplikacija pred, nazovimo ih tako, mentorima i oni daju svoje mišljenje te odluče hoće li investirati u vas, objasnio je Bandalo za jutarnji.hr.
Nadodao je kako je LancHub uložio 30 tisuća eura u njihovu aplikaciju te istaknuo kako Bugari nisu detaljno provjeravali na što su potrošili novac, jer nije bilo stroge kontrole. Jedino što su bili obavezni napraviti je bilo slanje običnih mjesečnih izvještalja.
Aplikacija će uvijek ostati besplatna
Cinematic se iz Hrvatske proširio prvo na Bugarsku, zatim na Sloveniju, no mladi izumitelji ne planiraju tu stati jer planiraju napasti američko tržište.
– Kamo god se proširio Cinematic, jedna stvar ostat će ista – a to je cijena. Nula kuna Cinematic košta sada, nula kuna koštat će i ubuduće, poručio je Bandalo.
Cilj aplikacije je potaknuti ljude da što više posjećuju kina te bi ona zapravo trebala postati servis za rezervaciju. Razvoj Cinematica je trenutno na prvoj fazi – odabiru filma, a u roku od pola godine će se akrtivirati i druge dvije faze, dogovor o tome s kim će korisnici ići u kino te rezervacija i kupnja karata.