Pretraga

Movember poziva na puštanje brkova

A- A+

Tisuće muškaraca diljem svijeta na jedan mjesec će imati jednu zajedničku karakteristiku – brkove. Bili debeli ili mršavi, visoki ili niski, jaki ili slabi, vjerojatno možete pustiti par dlaka da izrastu na vašoj gornjoj usni, te su se tom logikom prirode vodili i osnivači ideje koja je prerasla u humanitarni pokret pod nazivom Movember.

Jučer je počeo Movember. Mala igra riječi, koja spava englesku riječ za mjesec studeni, november i riječ brkovi, mustach stvorila je ime za jednu od najkreativnih i najorginalnijih humanitarnih kampanja u svijetu. Velik broj muškaraca od Novog Zelanda preko Europe do Aljaske će na jedan mjesec odmoriti svoje brijaće aparate i uštediti na britvicama, te pustiti brkove da rastu.


Izdvojeni članak

Svjetski dan humanitaraca: Svi kao jedan za bolji svijet

‘Promijenimo lice muškog zdravlja’ slogan koji ide zajedno s ovog
globalnom kampanjom koja ima za cilj ukazati na muški rak prostate, te
na ostale muške oblike raka i tumora. Ideja je nastala 2004. godine na
Novom Zelandu i Australiji, te su do danas proširila na cijeli svijet.

Do
danas je Movember Fundacija sakupila oko 174 milijuna dolara, te
nastavlja borbu protiv muških bolesti u cijelom svijetu. Među dosadašnjim ambasadorima našla su se i zvučna imena kao Jenson Button i Snoop Dogg.

Uz to, Movember
je dobra prilika da s valjanim opravdanjem isprobate kako bi na vašem
licu stajao jedan elegantan brk.