Pretraga

Europska mladež i dalje ‘prilijepljena’ uz TV

A- A+

Unatoč okolnosti da se internet uvukao u sve pore društva i gospodarstva djeca i mladi na našem kontinentu i dalje pokazuju veliku vjernost televiziji. Naime u Europi su u prvih šest mjeseci 2014., mlađi naraštaji u prosjeku provodili oko dva sata ispred TV-a.

Foto: Getty Images

Mada internet ubrzano pridobiva naklonost mlađih naraštaja, vjernost televiziji se kod ove populacije i dalje tek kozmetički mijenja. Naime europska su djeca i mladi u prvih šest mjeseci 2014. provodili dva sata na dan ispred TV-a, čega su jako dobro svjesne televizijske kuće, koje se žestoko bore za naklonost ovog gledateljstva.

Izdvojeni članak

Srednjoškolci iz Ploča: ‘Planiramo postati državna radiotelevizija’

U Francuskoj, Njemačkoj, Italiji, Španjolskoj te Velikoj Britaniji, djeca su prosječno gledala TV dva sata i šest minuta na dan, tijekom prvih pola godine 2014. To je tek za devet minuta manje, nego 2013. i tri minute manje nego li 2009., prema studiji Eurodata TV Worldwidea.

To su uistinu minimalni pomaci, koji se mogu objasniti meteorološkim prilikama. Da bi sačuvali mladu publiku, televizijske kuće ulažu velike napore, a tržište se konsolidira kako to ilustrira njemački primjer, gdje je došao Disney Channel na TNT te je besplatan u ovoj zemlji.

Postaja privlači 7,1 posto gledatelja među djecom od tri do 13 godina, iza vodeće TV postaje za mlade Super RTL sa 17,8 posto.