Pretraga

Njušenje znoja na tulumima postaje sve popularnija metoda pronalaska ljubavnog partnera

A- A+

Novi koncept pronalaska partnera pokrenut je u Americi, a do danas se proširio na Britaniju i Australiju. Prema znanosti faktor mirisa samo je jedan od nekoliko elemenata privlačnosti, ali na tulumima koje je osmislila američka umjetnica sve je veća gužva. Ako i nije previše korisno, čini se da je ljudima barem zabavno njuškati tuđu odjeću.

U SAD-u organiziraju se tulumi za samce na kojima gosti biraju svoje partnere pomoću njihovog smrada. Ova nova popularna ideja bazira se na činjenici da je vrlo važan element privlačnosti i prirodni miris koji se počinje osjećati na ljudima nakon što ispare parfemi koji služe za njihovo prikrivanje, piše smh.com.au.

Izdvojeni članak

Na ovaj način ćete ukloniti neugodan miris cigareta

Zabave postale popularne diljem svijeta

Prema profesoru Sveučilišta u Queenslandu Philippu Kirschu, koji se bavio istraživanjem utjecaja feromona, ovaj način jedino može biti kvalitetan za pronalazak seksualnog partnera, ali nam to ne garantira da će nam se svidjeti ostale karakteristike osobe čiji nas prirodni mirisi privlače.

Da bi sudjelovali na tim zabavama samci moraju tri dana spavati u majici koju će priložiti u plastičnoj vrećici. Organizatori nisu sigurni koliko to uopće pomaže u kvalitetnom odabiru, ali popularnost ovih događaja koji su se proširili na Britaniju i Australiju pokazuje da se ljudima sviđa ideja.

Izdvojeni članak

Istraživanje: Žene su privlačnije ako lijepo mirišu

Životinjama su važni i ostali faktori

Koncept je smislila američka umjetnica Judith Pray koja smatra da je ljudima miris vrlo važan faktor kod stvaranja privlačnosti među osobama pa ako vam se sviđa kako se netko ‘čuje’ nakon tri dana velika je šansa da ćete si biti međusobno privlačni, smatra umjetnica.

Znanstvenici nisu sigurni u ovu tvrdnju koju su i sami već proučavali. Profesor Kirsch dodao je kako bi uloga feromona mogla čak biti i nevažna. Kod promatranja životinja primijetili su utjecaj raznih drugih stvari koje utječu na privlačnost kao što je zvuk, dodir, okus pa čak i izgled.