Pretraga

Zlatni indeks: Ovo su tvrtke koje najviše ulažu u studente

A- A+

Zlatni indeks je nagrada za poduzeća koja su svojim angažmanom najviše prodonijela studentskoj zajednici u prethodnoj godini. Za najviše organiziranih praksi u 2014. godini nagrađeni su Infinum i
PLIVA dok su se u kategoriji stipendija najviše iskazali Rockwool
Adriatic te PLIVA. Za ulaganje u studentske udruge i projekte nagrađeni
su AVL-AST i Lidl, a za stručnu potporu i ulaganje te organiziranje
studentskih projekata nagrade su otišle u ruke poduzeća Microsoft
Hrvatska i INA.

Na svečanoj ceremoniji održanoj u petak, 20. ožujka 2015. u Hrvatskom državnom arhivu, dodijeljene su nagrade Zlatni indeks 2014 poduzećima koja su svojim angažmanom najviše pridonijela studentskoj zajednici u prethodnoj godini.

Ove godine ostvaren rekordan broj prijava te je čak 56 poduzeća bilo u utrci za ovu prestižnu nagradu, što pokazuje kako je nagrada Zlatni indeks sve prepoznatija i cjenjenija u poslovnoj i studentskoj zajednici.

Na samom početku ceremonije, sudionike su pozdravili prorektor Sveučilišta u Zagrebu,  Miljenko Šimpraga i predstavnik Hrvatske gospodarske komore Petar Mišević.
Studenti su dodijelili ukupno 10 nagrada u 5 kategorija te 2 posebne nagrade žirija. Odluku o dobitnicima donijelo je Povjerenstvo kojeg su sačinjavali predstavnici svih javnih sveučilišta u Republici Hrvatskoj. Za svaku kategoriju dodjeljivala se nagrada posebno za velika, a posebno za srednja i mala poduzeća.

Za najviše organiziranih praksi u 2014. godini nagrađeni su Infinum i PLIVA dok su se u kategoriji stipendija najviše iskazali Rockwool Adriatic te PLIVA. Za ulaganje u studentske udruge i projekte nagrađeni su AVL-AST i Lidl, a za stručnu potporu i ulaganje te organiziranje studentskih projekata nagrade su otišle u ruke poduzeća Microsoft Hrvatska i INA.

Posebne nagrade žirija za iznimno djelovanje i veliki doprinos u čak nekoliko kategorija dodijeljene su poduzećima Zagrebačka banka i Nestle.

Ove godine su odluku o pobjedniku u kategoriji Najbolji imidž donosili studenti sa 10 najvećih fakulteta u cijeloj Republici Hrvatskoj. Prema istraživanju tvrtke Hendal, partnera projekta, poduzeća koja uživaju titulu Najboljeg imidža među studentima su PLIVA i L’Oreal Adria. Projekt Zlatni indeks je petu godinu za redom organizirala studentska udruga eSTUDENT uz potporu svih hrvatskih sveučilišta, posebice Sveučilišta u Zagrebu te partnera projekta.

Nagrada Zlatni indeks je zamišljena na način da nagradi, i na taj način promovira, sva ona poduzeća i institucije koje svojim radom, djelovanjem i svim ostalim aktivnostima na bilo koji način sudjeluju u studentskom životu, potpomažu aktivnosti udruga ili sudjeluju u nekim od njihovih projekata. Ovaj projekt djeluje na nacionalnoj razini te osim poduzeća iz cijele Hrvatske, okuplja i studente sa svih javnih Sveučilišta u Hrvatskoj u Povjerenstvo koje je donosi odluku o dobitnicima.