Osim što kompanije u svojim reklamama nastoje istaknuti sve moguće kvalitete svoga proizvoda, nerijetko se događa da se poput političkih stranaka, koriste negativnom kampanjom, odnosno pokudom na račun konkurenata. Tako je u svojoj novoj reklami za Galaxy S5, južnokorejski tehnološki div Samsung, ismijao trajanje baterije u pametnim telefonima svog najvećeg rivala Applea, odnosno njihove perjanice iPhonea. Pogledajte u videu, o čemu se radi.
Reklamni rat između kompanija, u svrhu privlačenja što većeg broja klijenata nije nepoznata pojava. Tako se dugi niz godina u Sjedinjenim Američkim Državama vodi bespoštedna i na momente prljava borba za kupce između Pepsija i Coca Cole, a nedavno su se u prepirku upustile i automobilske tvrtke Jaguar i Mercedes.
Najsvježiji primjer marketinškog rata je nova Samsungova reklama od prije nekoliko dana.
U njoj naime predstavnici ove južnokorejske tvrtke ismijavaju kratkoću trajanja iPhoneove baterije. Nazivaju korisnike ovog Appleovog proizvoda ‘grliteljima zida’ (Wall Huggers), zbog njihova čestog boravka uz utičnice javnih objekata.
Osim što se želi pošpotati ova karakteristika konkurentskog proizvoda, Samsung reklamom ističe kako njegovi klijenti, odnosno korisnici Galaxy S5 uređaja, ne moraju brinuti o bateriji, jer imaju na raspolaganju štednu opciju Ultra Power Saving Mode.
Provjerite sami kako izgleda reklama. Pregledana je u samo par dana dva i pol milijuna puta na YouTubeu.