Pretraga

M SAN lansirao novi hrvatski ‘smartphone’ na tržište

A- A+

M SAN grupa, najveći proizvođač računala u Hrvatskoj,
pustila je u prodaju najavljeni vlastiti pametni telefon.

www.lingua-centar.hr

Izdvojeni članak

Uskoro i prozirni smartphone

Telefon se prodaje u sklopu
brenda Vivax Point. Na tržištu su dostupne dvije verzije, X40 s ekranom od 4
inča i X 45 od 4,5 inča. Obje verzije telefona, van razlike u dimenzijama,
imaju najavljene tehničke karakteristike, a pogonjene su najnovijim Androidom
4.2 te imaju podršku za dvije SIM kartice, piše Poslovni dnevnik.

Cijena uređaja je također u
skladu s najavama te se smartphone može kupiti za 699 ili 899 kuna iz čega se
može zaključiti da će domena ovog modela biti donji, ujedno i najveći, dio
tržišta koji A brendovi nisu pokrili. Prema istraživanju agencije IDC
Adriatics, prodaja pametnih mobitela i tableta dio je najbrže rastućeg dijela
domaćeg IT tržišta čemu u prilog idu i brojke, samo lani je ostvaren promet u
vrijednosti 859, 5 milijuna kuna.

U M SAN-u su se suzdržali od
davanja komentara prije službenog predstavljanja uređaja koje bi se trebalo
dogoditi 3. prosinca. Tvrtka je u razvoj pametnog telefona krenula nakon što je
u listopadu izbačen na tržište prvi hrvatski tablet Vivax TPC-7120. U siječnju
je kompanija potvrdila da radi na prvom hrvatskom pametnom telefonu, koji to ipak nije postao jer su u međuvremenu svoje modele predstavili HG spot i Hangar
18.

I dok konkurencija u Hrvatskoj generalno pozdravlja M
SAN-ov model u Srbiji je najveći konkurent, ComTrade, početkom studenog otvorio
pregovore s Intelom kako bi ispitao mogućnost da na tamošnje tržište plasira
pametni telefon i tablet pod vlastiti imenom. Podpredsjednik Intela John Davies
je razgovarao na tu temu sa predsjednikom ComTradea Veselinom Jevrosimovićem početkom
studenoga u sklopu posjeta Srbiji. Sličnu suradnju Intel je ostvario u Indiji s
IT tvrtkom Lava International, a rezultat
suradnje, pametni telefon Xolo, proizvodi tajvanska tvrtka Gigabyte.