Pretraga

Što smo radili ove godine na društvenim mrežama

A- A+


Izdvojeni članak

Korisnici Twittera pokušavaju dokučiti što je samoglasnik

Rijetko koji korisnik interneta danas nije registriran na barem jednu društvenu mrežu. Svakim danom one postaju sve popularnije, a istraživanje tvrtke Go-globe.com donijelo je zanimljive podatke o korisnicima mreža Blogging, Facebook, Google +, Instagram, LinkedIn, Pinterest, Twitter i YouTube.

Tvrtka za istraživanje i analizu društvenih mreža, Go-globe.com napravila je zanimljivu infografiku o društvenim medijima u 2012. godini. Obrađeni su korisnici najpopularnijih mreža, a rezultati pokazuju da nam društvene mreže sigurno više nisu usputna aktivnost.

Izdvojeni članak

Istukla srednjoškolku zbog ‘žešće’ poruke preko Facebooka

Na daleko najpopularnijoj društvenoj mreži Facebook od svih milijardu korisnika čak četvrtina uopće ne pregledava postavke privatnosti i nije ih briga ukoliko su njihovi osobni podaci javno dostupni. Osim toga oko 350 milijuna ‘fejsbukovaca’ ovisno je o konstantnom pregledavanju te stranice.

Što se tiče teme poveznica koju populacija Facebooka dijeli s prijateljima na svom zidu, linkovi povezani sa seksom su dijeljeni čak 90 posto više od bilokojih drugih.

Ovi podaci ukazuju na to kako je danas pregledavanje društvenih mreža svakodnevna aktivnost, a svake sekunde broji sve veći broj članova. Surfanje internetom bez odlaska na gore navedene stranice mnogima je već danas nezamislivo.

Cijelu inforgrafiku možete pogledati ovdje.