Nastava

Prema istraživanju Londonskog Centra za ekonomske performanse pri London School of Economics učenici kojima škole brane donošenje mobitela na nastavu postižu bolje akademske rezultate. Istraživanje je provedeno u četiri grada Ujedinjenog Kraljevstva, a rezultati su dobiveni usporedbom politika škola prema korištenju mobitela u školi i povijesti performansi učenika na ispitima.

Učenici škola koje brane donošenje mobitela imaju bolje akademske rezultate
Foto: neatoday.org

Louis-Philippe Beland i Richard Murphy svoje su istraživanje 'Ill Communication: Technology, Distraction & Student Performance' proveli još prošle godine, a zaključili su kako su se u školama koje su zabranile donošenje mobitela rezultati ispita 16-godišnjaka poboljšali za 6.4 posto. Time su zaključili da se radi o rezultatu koji bi bio ekvivalent onoga kada bi se školska godina produljila za pet dana, odnosno svakog radnog dana za jedan školski sat.

- Ilustrirali smo kako višenamjenska tehnologija, poput mobilnih telefona ima negativan utjecaj na produktivnost, zbog distrakcije koju stvara. U školama koje su ograničile korištenje mobitela zabilježeni su bolji rezultati na ispitima, stoji u zaključku istraživanja.

Međutim, mobilni uređaji nemaju jednak utjecaj na sve učenike. Na učenike koji inače imaju loše rezultate u školi mobilni će uređaji utjecati nepovoljnije i više ih ometati, dok se učenici s boljim performansama mogu jednako fokusirati, bez obzira na prisustvo mobitela.

- S obzirom na rezultate, zabrana mobilnih uređaja mogla bi biti jeftin način na koji škole mogu smanjiti edukacijske nejednakosti, zaključuju znanstvenici.

Samo prijavljeni korisnici mogu ostavljati komentare.

Prijava | Registracija
Nema događaja za prikaz.