Filipu je tek 18. godina, a već je razvio jedinstven modni brend: Ovakvu odjeću ne proizvodi nitko u Europi
Filip Mihalić je 18. godišnji maturant iz Gornjeg Kneginca, koji pohađa Privatnu gimnaziju u Varaždinu, a već u ovoj ranoj dobi je uspio otvoriti vlastitu tvrtku, koja se bavi proizvodnjom vrlo sofisticirane odjeće. Naime, za sada je njegov tvrtka Buryen Clothing d.o.o, jedina u Europi koja legalno prodaje odjeću s nanotehnologijom. A do toga je došlo tako, što je ovaj golobradi mladić sve dogovorio s partnerima iz Kine, koji su suvlasnici patenta.
Kakva je to odjeća i u čemu je njena posebnost te kako je uopće došao na ideju baviti se ovakvim nečime, otkriva nam Filip.
Zainteresirale su me jakne s impregnacijom…
S obzirom da većina tinejdžera od 16-17 godina razmišlja o izlascima, prvim poljupcima, prištićima i sličnome, zanimalo nas je otkud Filipu ideja da se uhvati u koštac s pokretanjem biznisa.
Potraga za pogonima s nanotehnologijom učinila ga jedinstvenim na europskom tlu
Gotovo detektivska potraga za pogonima koji proizvode odjeću primijenjujući nanotehnologiju, učinila ga je barem za sada jedinstvenim tekstilnim proizvođačem na europskom teritoriju.
– Moja tvrtka Buryen Clothing d.o.o, jedina je tvrtka u Europi koja legalno prodaje odjeću s nanotehnologijom jer je moja partnerska tvornica i suvlasnica patenta zajedno sa jednim tehnološkim institutom u Shanghaiu, a ja sam potpisao ugovor za zastupništvo takve tehnologije na području cijele Europe, otkriva nam ovaj izvanredni podatak Filip Mihalić.
Kakav je asortiman i koje su posebnosti odjeće iz Filipove tvrtke?
Dakle, kada smo utvrdili kako je Filip razvijao prvo svoju ideju, a onda i tvrtku uz pomoć sofisticirane tehnologije, željeli smo da nam istakne neka neobična svojstva, koja imaju njegovi proizvodi.
Zainteresiran za suradnju s domaćim proizvođačima
Premda je još na počecima, visoka tehnologija proizvodnje, zahtjeva i stalno razvijanje. Stoga nas je zanimalo, kakvi su Filipovi daljnji planovi.
– Imamo već jako puno novih skica i priprema za tisak, no cilj bi bio zapošljavanje dizajnera unutar tvrtke, kako bi razvoj ideja i samog brenda išao brže. Mislim da bi bilo dobro naglasiti i da sam spreman za suradnju s domaćim tvrtkama koje bi mogle pronaći interes u toj novoj tehnologiji. Jedan primjer je taj da smo nedavno razvili materijal od 100% pamuka, koji je otporan i na kipuću vodu i kipuće ulje te ga je moguće koristiti za proizvodnju kuharskih odijela, za kraj nam govori Filip.