Pretraga

Bez društvenih mreža tinejdžeri bi prestali komunicirati

A- A+

Jeste li znali da bi 18 posto tinejdžera potpuno prestalo komunicirati s drugim ljudima kada bi se ukinula njihova omiljena društvena mreža? Do ove zabrinjavajuće visoke brojke, koja se odnosi samo na američke srednjoškolce i studente, nedavno je došla marketinška kompanija AWeber.

 Postajemo nesposobni komunicirati oči u oči

Marketinška kompanija AWeber provela je anketu putem emaila i došla do podataka kako bi mnogi tinejdžeri prestali komunicirati kada bi se ukinule društvene mreže. Zašto smo šokirani ovim postotkom? Iz dana u dan sve više osoba postaje nesposobno voditi smislen razgovor oči u oči. Sva se naša komunikacija svodi na virtualne razgovore, tipkanje i druženje na raznim društvenim mrežama putem bockanja, lajkanja i sličnih stvari.

Samo bi 6 posto tinejdžera prebrodilo nedostupnost mobitela

Na upit kako bi preživjeli kad bi mobiteli najednom postali svima nedostupni, samo je 6 posto američkih tinejdžera odgovorilo kako bi se lako prilagodili  pisati pisma. Čak 18 posto misli kako bi potpuno prestali komunicirati kada bi se ukinule društvene mreže i kada bi nestali mobiteli.

Facebook i Email privukli najviše korisnika

Prema podacima iz ankete 90% mladih je na Facebooku, a nevjerojatnih 93% koriste mobitele i služe se emailom. Oko 74% mladih su korisnici YouTubea, a 47% ih koristi Skype kao način komuniciranja s drugima.

Nevjerojatna je činjenica da im se pristupa u svako doba dana, bilo da su u školi, na faxu, za vrijeme praznika i odmora. Facebook i Email imaju podjednak broj korisnika i najčešće su prva stvar koju tinejdžeri provjeravaju čim se probude.