Pretraga

Brucoš 101 naučit će vas sve o upisu studija: Odgovaramo na česta pitanja o projektu

A- A+

Brucoš 101 je projekt namijenjen svim maturantima koji ove jeseni planiraju postati studenti. Njime ćemo im odgovoriti na sva pitanja oko državne mature, upisa studija i prvih brucoških dana. U sklopu projekta nagrađujemo najbolje projekte studentskih udruga, a provodimo i istraživanje kojem je cilj doznati kako maturanti biraju svoje buduće studije. Online konferenciju na kojoj ćemo razgovarati o svim tim temama održat ćemo 1. lipnja, a pratite ju na našem YouTube kanalu.

brucoš konferencija

brucoš konferencija | često postavljana pitanja

Što je Brucoš 101?

Projekt Brucoš 101 namijenjen je svim maturantima koji žele postati studenti, a odgovorit će im na ključna pitanja oko državne mature, upisa studija i prvih brucoških dana. Sve informacije o studiranju moći ćete pročitati, a o njima ćemo i govoriti na online konferenciji na našem YouTube kanalu koja će se održati 1. lipnja. U sklopu projekta ćemo i nagraditi najbolje projekte studentskih udruga, a provodimo i istraživanje o tome kako maturanti biraju svoje buduće studije.

Zlatni partneri projekta su Agencija za komercijalnu djelatnost (AKD), Zagrebačka škola ekonomije i managementa (ZŠEM) te Veleučilište Edward Bernays

Agencija za komercijalnu djelatnost (AKD) je tvrtka ovlaštena za obavljanje poslova izdavanja kvalificiranih certifikata građanima Hrvatske na elektroničkoj osobnoj iskaznici. Najjednostanije rečeno, AKD proizvodi osobne iskaznice, putovnice, vize, vozačke i druge zaštićene tiskovine, razvija napredna IT rješenja u području identiteta i sigurnost, te pruža usluge bankarskom sektoru. 

Zagrebačka škola ekonomije i managementa (ZŠEM) izvodi tri preddiplomska studija: studij Ekonomije i managementa (na hrvatskom i engleskom jeziku) te studij Poslovne matematike i ekonomije (na engleskom jeziku). Posjeduju AACSB međunarodnu akreditaciju koja ih svrstava u top 5% najkvalitetnijih poslovnih škola u cijelom svijetu. Njihov diplomski MBA program uvršten je u prestižnih top 200 MBA programa u svijetu i top 60 MBA u Europi.

Veleučilište Edward Bernays izvodi četiri atraktivna studijska programa: stručni prijediplomski studiji Komunikacijski menadžment i Menadžment i marketing turističke destinacije te stručnim diplomskim studijima Upravljanje odnosima s javnošću ili Upravljanje doživljajem u turizmu. Njihovi studijski programi zasnovani su na najsuvremenijim akademskim i stručnim spoznajama, ali i u bliskoj suradnji s budućim poslodavcima. Nositelj su Certifikata za učinkovit i razvijen sustav osiguravanja kvalitete koji im je dodijeljen u 2020. godini.

Srebrni partner projekta je Samsung, Coca-Cola HBC Hrvatska i dm.

Samsung je globalno priznati kao tehnološki lider. Proizvode elektroničke uređaje koji su zasigurno svima dobro poznati. Nedavno su predstavili platformu YOUniversity namijenjenu studentima. Kroz nju, u suradnji s odabranim fakultetima i alumni klubovima, studenticama i studentima nude niz aktivacija i pogodnosti. Moći će, primjerice, besplatno testirati njihove najnovije uređaje. Ova inovativna platforma okuplja preko 7.000 registriranih korisnika.

Coca-Cola HBC Hrvatska članica je Skupine Coca-Cola HBC koja posluje u 29 država i opskrbljuje 715 milijuna potrošača. Glavni su i ovlašteni punioničar i distributer napitaka tvrtke The Coca-Cola Company koji u Hrvatskoj posluje od 1968. godine. Nedavno su započeli s novim izdanjem obrazovnog programa Coca-Colina podrška mladima kojim mladima omogućuje stjecanje vrijednih komunikacijskih i poslovnih vještina koje će im pomoći da puni samopouzdanja započnu željenu karijeru.

dm jedan je od najvećih trgovačkih lanaca u srednjoj i jugoistočnoj Europi. Prva dm prodavaonica u Hrvatskoj otvorena je 9.5.1996. u Zagrebu, na tržnici u Dubravi, a sljedećih godina slijedile su još mnoge druge. Danas je dm zastupljen u više od 170 prodavaonica u Hrvatskoj, a ukupno u 14 europskih zemalja s više od 3.945 prodavaonica i preko 71.620 zaposlenih najuspješnija je drogerija u srednjoj i jugoistočnoj Europi.

Izraz '101', inače, se koristi u američkom obrazovanju kao sinonim za uvodni kolegij. Brucoš 101 je, stoga, svojevrsni uvodni kolegij posvećen studiranju kojeg mogu 'upisati' baš svi maturanti u zemlji.

Angažirani studenti i njihovi projekti važan su dio onoga što studentsko iskustvo čini nezaboravnim i korisnim. Baš zato provodimo natječaj kojim nagrađujemo najbolje projekte studentskih udruga!

Na natječaj se možete prijaviti s projektom kojeg ste proveli u 2022. godini. Prijaviti možete i više projekata, a tada je potrebno svakog prijaviti zasebno. Kako biste to učinili, ispunite obrazac koji je dostupan ovdje. Natječaj se zatvara 26. svibnja u 23:59 sati.

Kako biste se prijavili, ispunite obrazac koji je dostupan ovdje. Natječaj se zatvara 26. svibnja u 23:59 sati.

O pobjedniku će odlučiti stručni žiri sastavljen od partnera projekta, a proglasit ćemo na online konferenciji Brucoš 101. Nagrade za prva tri mjesta su poklon paketi partnera Coca-Cola HBC Hrvatska, dm, portala srednja.hr i drugih.

Portal srednja.hr će nagraditi prva tri mjesta s godišnjom pretplatom na portal srednja.hr u C razredu, koja vam omogućuje samostalno objavljivanje vijesti. U prvoj godini preplate nema ograničenja u broju vijesti koje možete objaviti.

Prvo mjesto osvojila je Hrvatska studentska asocijacija strojarskih fakulteta s projektom FBS Racing Team.

Drugo mjesto osvojio je Savez studenata FER-a s projektom Brucošijada FER-a.

Treće mjesto osvojio je Odbor za studentsku zdravstvenu zaštitu Studentskog zbora Sveučilišta u Zagrebu, s projektom Zdravo sveučilište.

Više o prošlogodišnjim pobjednicima možete pročitati u ovom tekstu.

U sklopu projekta Brucoš 101, provodimo i istraživanje kojem je cilj doznati kako maturanti biraju visoka učilišta i kako se o njima informiraju. Istraživanje provodimo na populaciji učenika završnih razreda srednjih škola u školskoj godini 2022./2023. Sudjelovanje u istraživanju u potpunosti je anonimno. Rezultati istraživanja bit će objavljeni na video konferenciji Brucoš 101 koja se održava 1. lipnja i na portalu srednja.hr.

Sretnu sudionicu ili sudionika istraživanja Samsung će darovati novim Samsung Galaxy Z Flip4 128 GB mobitelom, a za deset sudionika partneri Coca-Cola HBC Hrvatska i ZŠEM su osigurali poklon pakete! Poklon paketi se sastoje od Coca-Cola prijenosnih zvučnika, pakiranja Coca-Cole i Costa kave te ZŠEM hudica i drugih vrijednih iznenađenja.

Kako biste se uključili u darivanje, na kraju istraživanja odgovorite na pitanje, a žiri će odabrati najbolje kojima ćemo podijeliti poklone!

Ako ste maturant, uključite se u istraživanje putem ove poveznice. Istraživanje traje do 26. svibnja u 23:59. Svi koji osvoje nagrade će morati poslati potvrdu iz svojih škola kako su uistinu maturanti.


Sretnu sudionicu ili sudionika istraživanja Samsung će darovati novim Samsung Galaxy Z Flip4 128 GB mobitelom, a za deset sudionika partneri Coca-Cola HBC Hrvatska i ZŠEM su osigurali poklon pakete! Poklon paketi se sastoje od Coca-Cola prijenosnih zvučnika, pakiranja Coca-Cole i Costa kave te ZŠEM hudica i drugih vrijednih iznenađenja.

Kako biste se uključili u darivanje, na kraju istraživanja odgovorite na pitanje, a žiri će odabrati najbolje kojima ćemo podijeliti poklone!

Ako ste maturant, uključite se u istraživanje putem ove poveznice.


Projekt Brucoš 101 provodi portal srednja.hr. Partneri projekta su Agencija za komercijalnu djelatnost (AKD), Zagrebačka škola ekonomije i menadžmenta (ZŠEM), Edward Bernays University College, Samsung, Coca-Cola HBC Adria i dm. U sklopu projekta ćemo nagraditi najbolje projekte studentskih udruga, a više o tome kako se prijaviti pročitajte ovdje. Uz to, provodimo i istraživanje kojim želimo doznati kako maturanti biraju studije. Neke sudionike istraživanja ćemo darovati Samsung S23 Ultra mobitelom i poklon paketima partnera, a sudjelujte ovdje. Sve vijesti o projektu pratite kroz rubriku Brucoš, a često postavljanja pitanja pročitajte ovdje.