Pretraga

2020. nam je pokazala: Ovo su najpotrebniji stručnjaci koji nedostaju Hrvatskoj

A- A+

Jesen će svima obilježiti prilagodba novom životnom stilu, dok tvrtke i korporacije prolaze kroz razdoblje puno izazova i prilagodbe, a destinacije imaju priliku za transformaciju i uspostavu održivog turizma. Zajedničkim nazivnikom obrazovanja menadžera specijaliziranih u ovim područjima je – komunikacija.

Za buduće menadžere u ovim poljima bit će gotovo neizbježno steći vještine i znanja leadershipa, kreiranja i planiranja strategija te pozicioniranja organizacije ili destinacije. | foto: Unsplash

Posljednje mjesece u godini tradicionalno bi obilježili razni događaji tvrtki i korporacija, a turističke destinacije naglo bi utihnule nakon intenzivne sezone. Posljedice pandemije koronavirusa i epidemioloških mjera osjetne su ne samo po poslovanje i rezultate tvrtki, nego i mnogih turističkih destinacija.

Specijalizirana menadžerska znanja u komunikacijama i turizmu

Menadžeri u komunikacijama i turizmu od jeseni će biti orijentirani na dugoročnije usklađivanje aktivnosti s ‘nametnutim’ trendovima. Destinacije su se okrenule održivijim oblicima turizma s težnjom prema manjem broju turista veće potrošnje, a odnosi s javnošću usmjerili transformaciju prema digitalnim trendovima i komunikaciji.

Za buduće menadžere u ovim poljima bit će gotovo neizbježno steći vještine i znanja leadershipa, kreiranja i planiranja strategija te pozicioniranja organizacije ili destinacije. Jedan od najboljih izbora za nadogradnju postojećih znanja i stjecanje novih iskustava na tržištu rada su diplomski studiji na Bernaysu, zagrebačkom visokom učilištu koje na toj razini izvodi studije iz područja PR menadžmenta i upravljanja doživljajem.

Izdvojeni članak

Što su menadžeri doživljaja, nova generacija menadžera u turizmu?

Izgradnja održivosti, dugoročni odnosi i povjerenje

Održivost s vremenom postaje sinonim za kvalitetno i uspješno poslovanje te dobrobit turističkih destinacija i lokalnog stanovništva. Ne mora se održivost kao takva odnositi samo na kontekstu poslovanja, već i izgradnje dvosmjerne komunikacije, dugoročnih odnosa i povjerenja između javnosti i organizacije, odnosno turista i destinacije. Poveznica menadžmenta komunikacija i turizma je što i same djelatnosti u turizmu možemo gledati kao splet raznih oblika komunikacije destinacije s turistom, nakon čega dolazimo do pojma doživljaja.

Kreiranje cjelovitih komunikacijskih strategija, upravljanje projektima i specijalizacija znanja u korporativnom, političko-neprofitnom ili agencijskom svijetu PR-a upravo su teme kojima se bavi diplomski studij Upravljanja odnosima s javnošću, dok će budući turistički stručnjaci od ove jeseni, na istoimenom visokom učilištu, imati priliku studirati na jedinstvenom studiju s najinovativnijim kolegijima – Upravljanje doživljajem u turizmu. Bernaysove diplomske studije može se upisati do sredine studenog, a studenti mogu birati između najkonkurentnijeg programa turizma ili odnosa s javnošću.

Destinacije i korporacije proaktivnije razmišljaju o imidžu i reputaciji

Koronakriza velik je izazov za brendove, organizacije i destinacije, a ujedno i test lojalnosti kupaca i njihove povezanosti s proizvodima. Reakcije i potezi kompanija, odnosno destinacija na pandemiju koronavirusa ostavit će snažan utisak mnijenja javnosti prema brendu. Menadžment reputacije počeo se mijenjati prije više od desetljeća s dolaskom digitalnih platformi i društvenih mreža, a danas, u okviru online zajednice,

Studenti sa zagrebačkog Bernaysa imaju priliku učiti o najnovijim trendovima ove tematike iz prve ruke desetaka stručnjaka iz komunikacijsko-marketinškog i turističkog sektora. Na ovom visokom učilištu predaje više od 100 predavača iz struke, dok se velik dio njih može pohvaliti zavidnom karijerom na vodećim pozicijama poput predsjednika Uprave, direktora odnosa s javnošću i marketinga, direktora hotelskih lanaca ili kreatora doživljaja u destinaciji.

Kreiranje doživljaja, storytelling i “word-of-mouth” bitniji su nego ikad

Jednolik sadržaj, koji pritom nema međusobnu povezanost i ne stvara cjelovitu priču, poslan je u zaborav u bilo kojem smislu. Prema istraživanju španjolske platforme provedenom na 300 brendova, od ožujka do danas došlo je do nagle popularizacije alata digitalne komunikacije poput blogove i naglog rasta posjećivanja i trajanja ‘čitanja’ mnogih digitalnih kanala brendova. Brojke rasta zabilježene su uz mnoge statistike vezane za internetske sadržaje poput blogova i posjeta stranicama, a u 2021. gotovo je sigurno kako će kvaliteta sadržaja dominirati i dalje.

Doživljaj, bio on u turističkoj destinaciji ili na digitalnim platformama brenda, postaje nezaobilazna stavka svakodnevice kakvu sam korisnik želi. Digitalni kanali preuzeli su potpunu pažnju korisnika diljem svijeta, a društvena odgovornost uz održivost i pristup turistu kao pojedincu postali primarna okosnica današnjeg života bilo kojeg brenda.

Za nekoliko godina možeš se vidjeti kao stručnjak na vodećim projektima u području komunikacija ili turizma? Najbolji diplomski studij na Bernaysu je upravo za tebe. Potraži više informacija na bernays.hr i zatraži svoj termin razgovora.