Bilo mu je dosta oglasa na domskim grupama pa je napravio studentsku inačicu Njuškala
Zadranin Marin Škara blagdansku je pauzu iskoristio za osmišljavanje svog jedinstvenog projekta. Naime, zasićen studentskim oglasima na Facebook grupama zagrebačkih studentskih domova, odlučio je pokrenuti web studentski oglasnik na kojemu studenti na jednom mjestu mogu kupiti ili prodati proizvode koje smo inače navikli vidjeti na društvenim mrežama.
Kopačke, med, gitara, vino i štikle, nema što se na domskim grupa ne prodaje i ne uspije prodati sustanarima domova, a u posljednjih nekoliko godina studenti su postali pravi poduzetnici koji unaprijed razrađuju izgled oglasa kao i taktiku prodaje. Kako bi im doskočio u pomoć i pritom smanjio ili do temelja iskorijenio broj takvih oglasa po grupama, student druge godine Kineziologije prije nekoliko dana u rad je pustio svoj Studentski oglasnik. Sve je kaže, dostupno na jednom mjestu, dovoljno je samo odabrati dom u kojem želite izvršiti prodaju ili kupnju.
‘Svaka treća objava je neka prodaja’
Marin je na ideju oko pokretanja svog oglasnika došao sam pa je vrijeme blagdanske pauze iskoristio za planiranje cjelokupne strategije kako će stranica izgledati i funkcionirati. Zasad na oglasniku radi sam, a ako će biti potrebe za proširenjem, svakako će potražiti pomoć svih zainteresiranih.
– Ovo je jedna jednostavnija, demo verzija oglasnika koju sam pokrenuo isključivo zbog hobija i činjenice da je svaka treća objava na grupama na fejsu neka prodaja. Često ljudi prodaju neke proizvode i to dosta neuredno izgleda pa onda kad tražiš određeni oglas moraš skrolat da nađeš itd. Sad je sve na jednom mjestu i definitivno treba prekinuti takve stvari po grupama i baviti se i raspravljati o nekim važnijim stvarima od prodaje, objašnjava student KIF-a.
Prve oglase koje je skupio bili su od prijatelja, a sad nekoliko dana nakon pokretanja oglasnika, ima oko deset novih oglasa spremnih za objavu.
– Svi su rekli kako je ovo jako dobra ideja i kako će svoje oglase svakako objaviti tu, a stalno stižu neki novi mailovi s oglasima koje prvo moram provjeriti, urediti i vidjeti jesu li za objavu da ne bi bilo nekih neprimjerenih jer to neću objavljivati, ističe Marin.
Oglasi su potpuno besplatni
Procedura objavljivanja oglasa, objašnjava nam Marin veoma je jednostavna. Dovoljno je kliknuti na opciju Predaj oglas, nakon čega se potrebno prijaviti nakon čega se ispunjava još jedan formular gdje se unose osobni podaci kao i studentski dom u kojem želite prodati proizvod, cijenu, fotografiju i odabrati o kojoj se vrsti proizvoda radi. Podaci Marinu direktno dolaze na mail nakon čega on vrši prijavu i unutar 24 sata on oglas objavi na stranici.
– Oglasi su besplatni i sve je besplatno. Nakon što se proizvod proda, korisnici imaju opciju putem koje meni dolazi mail da ga ukinem sa stranice, a isto je i s tim ako žele nešto promijeniti u oglasu.
Zasad Studentski oglasnik obuhvaća tri doma u Zagrebu; Savu, Šaru i Cvjetno, no pričajući sa svojim kolegama s drugih sveučilišta postoji opcija da svoj projekt proširi i na druge studentske gradove.
– To će onda zahtjevati više truda, sekcija i potrebe za izradom bolje stranice jer ovo zasad demo verzija, kaže Marin.
Zarada od oglasnika trenutno mu nije cilj zbog kojega je pokrenuo studentsku inačicu oglasnika, no svakako se informirao i o toj opciji.
– Može se zaraditi od oglasa koji stoje sa strane i to bi bila nekakakva zarada, ali to bi onda tražilo i veću posvećenost svemu tome, a to nije sad opcija, rekao je student iz Zadra te dodao kako će bez obzira na situaciju, oglasi za studente uvijek ostati besplatni.