Koliko je važno podići razinu obrazovanja u državi i povezati studente s uspješnim tvrtkama znaju mladi iz studentske udruge eStudent. Ove godine su ponovno dodijelili nagradu Zlatni indeks onim poduzećima koja su najviše investirala u studentsko obrazovanje. To su Euro – Unit i Styria, dok je tvrtka Student Travel Agency zajedno s Ericsson Nikola Tesla odnijela titulu najboljeg imidža za mlade.
Studenti Sveučilišta u Zagrebu organizirani u udrugu eStudent treću su godinu zaredom dodijelili hrvatskim poduzećima nagradu Zlatni indeks. Birali su tvrtke koje su najviše ulagale u studentski profesionalni razvoj i obrazovanje.
Tako su dodijelili ukupno 12 nagrada u šest kategorija i jednu posebnu Grand Prix nagradu za poduzeće koje je osvojilo prvo mjesto u više kategorija.
Apsolutni pobjednici ove godine su tvrtke Euro – Unit i Styria, dok su u kategoriji sudjelovanja u studentskim projektima najboljima proglašeni INA i tvrtka Imago.
Najviše studentskih stipendija su u prošloj godini podijelili Sandoz i Adris.
Na temelju velikog istraživanja koje je provedno na pet fakulteta Sveučilišta u Zagrebu izabrana je i tvrtka koja po mišljenju studenata ima najbolji imidž. Ove godine laskavu titulu najboljeg imidža odnijele su Student Travel Agency (STA) i Ericsson Nikola Tesla.
Cilj ovog projekta je podizanje razine obrazovanja u Hrvatskoj povezivanjem akademske zajednice i poslovnog svijeta. Kroz nagradu Zlatni indeks studenti žele potaknuti tvrtke da sudjeluju u studentskom životu i investiraju u obrazovanje mladih.
Ove godine se prijavilo 27 poduzeća, a u nastavku možete vidjeti pobjednike po kategorijama.