Na Ekonomiji se okupilo 800 profesora s Harvarda, Stanforda i brojnih drugih za konferenciju ESRA
U posljednje vrijeme brz razvoj novih tehnologija (web i mobilna tehnologija) omogućio je pregršt novih podataka i načina na koje se ankete provode. To je stvorilo nove mogućnosti za metodološka istraživanja o najboljim praksama u provedbi anketa i za davanje preporuka o tome kako analizirati prikupljene podatke.
O tome, ali i ostalim novitetima na području anketnih istraživanja raspravljalo je više od 800 znanstvenika s vodećih američkih, britanskih, australskih i europskih sveučilišta poput Harvarda, Stanforda, Michigana, Chicaga i dr., ali i stručnjaka iz prakse iz raznih statističkih ureda i multinacionalnih globalnih kompanija kao što su Google i Facebook, koji su se od 15. do 19. srpnja 2019. okupili na Ekonomskom fakultetu na međunarodnoj znanstvenoj konferenciji 8th Conference of the European Survey Research Association. Riječ je o najvećoj europskoj konferenciji o anketnim istraživanjima i anketnim podacima u Europi, koja se od 2005. godine u organizaciji Europskog udruženja za anketna istraživanja – European Survey Research Association (ESRA) redovito održava svake dvije godine.
Konferenciju su pozdravnim govorima otvorili predsjednik udruženja ESRA-e – prof. Bart Meuleman, prof. dr. sc. Jurica Pavičić, dekan Ekonomskog fakulteta – Zagreb, dok je plenarno izlaganje održao prof. dr. Barry Schouten (Statistics Netherlands and Utrecht University). Ove godine u 219 sesija bilo je raspoređeno preko 850 radova i postera s više od 1400 autora, što ovogodišnju konferenciju čini jednom od najvećih ikad održanih znanstvenih konferencija u području društvenih znanosti u Zagrebu i Hrvatskoj.