U prostorijama Udruge ESI2016 u utorak su finalisti predstavili svoje ideje pa su svečano proglašeni i pobjednici projekta UNIverzI-JA-DA. Studentski timovi Infinium i Hrkify će za inovativan način umrežavanja sudionika i publike podijeliti 15.000 kuna. Njihove kolege iz ekipa LIGO i Limitless, za turističku promociju hrvatske kulture i sporta, dobit će 200.000, a Grad Zagreb financirat će izvedbu rješenja Udruge studenata Grada Zagreba sa 80.000 kuna.
Udruga Europske sveučilišne igre Zagreb – Rijeka 2016 osigurala je 15.000 kuna za kreiranje aplikacija, koje će studentima iz cijele Europe omogućiti lakše snalaženje tijekom boravka u Hrvatskoj, ali i približiti publici događaje iz više od 20 sportova.
Za promociju hrvatske kulture i sporta Ministarstvo turizma dodijelilo je najboljim studentskim projektima 200.000. Za promidžbu svojih znamenitosti, Zagreb je uložio 70.000, a HAMAG-BICRO osigurao je 80.000 kuna svim finalistima projekta UNIverzI-JA-DA.
Uz video sadržaj kreirat će i fotografije iz kojih se krije neka zanimljiva priča
– Moja ideja projekta je pokrenuti video produkciju pod nazivom LIGO. Samo ime upućuje na latinsku riječ značenja vezati, povezati, a upravo nam je i jedan od ciljeva povezati natjecatelje sa širom publikom, budući da smo primijetili kako prostora za povezivanje publike i sportaša itekako ima. Snimat ćemo kratke i dinamične video priloge koje ćemo objavljivati na zasebnom YouTube kanalu, a zatim dijeliti sadržaj na ostalim društvenim mrežama, objasnila nam je studentica FPZG-a Ivona Mikulčić, što će sa svojim kolegama napraviti za promociju Hrvatske.
Plan im je do početka i tijekom Europskih sveučilišnih igara Rijeka – Zagreb 2016 posvetiti se sportskom sadržaju, a nakon ESI2016 u svoju video produkciju uključivat će kulturu i umjetnost u svrhu turističke promocije, kako bi ponudili drugačiji, mladenački sadržaj i prikazali aktivnosti mladih za koje smatraju da su nedovoljno medijski zastupljene. Uz video sadržaj izrađivat će i vizualno sadržajne fotografije iza kojih se krije neka zanimljiva priča.
S aplikacijom žele potaknuti sve sudionike na upoznavanje hrvatskih ljepota
Svoju ideju objasnio nam je i student FER-a, kojemu je cilj, kroz projekt FEEL EUG2016 i aplikaciju koju je razvio, potaknuti natjecatelje, volontere, građane te posjetitelje da maksimalno iskoriste vrijeme provedeno u Hrvatskoj pa da upoznaju njezine ljepote, kulturu i život.
– U tome im pomaže njihov vlastiti personalizirani mobilni Hrki, koji ima tri komponente: zdravlje, sreću i znanje. Svaka komponenta raste sukladno kretanju Hrkijeva vlasnika u stvarnom svijetu. Na primjer, ako posjetite HNK u Zagrebu, raste znanje vašeg Hrkija. Ako sudjelujete u sportskim događanjima, krećete se i obilazite grad, raste zdravlje vašeg Hrkija te kada se družite s osobama koje su također Hrkijevi vlasnici, posjećujete bilo kakav zabavni sadržaj, raste Hrkijeva sreća, opisao je Ivan Orehovec vrlo zanimljivu aplikaciju, koja na prvi pogled podsjeća na modernu verziju nekada izuzetno popularnog Tamagotchia.
Svoja inovativna rješenja će u idućih šest mjeseci, pomoću poticaja Udruge ESI2016, realizirati i tim Infinium. Sredstva od Ministarstva turizma, uz produkciju LIGO, iskoristit će studenti tima Limitless, a Udruga studenata Grada Zagreb dobili su novce za najbolji projekt u kategoriji Urbani Zagreb.