Pretraga

Evo na što se splitski studenti najčešće žale na svome Sveučilištu

A- A+

Već treću godinu zaredom Udruga studenti za studente (S4S) iz Splita organizira projekt Knjiga žalbi i pohvala. Odvija se tako da studenti anonimno na svim sastavnicama pri splitskom Sveučilištu mogu pokuditi ili pohvaliti stvari koje im smetaju ili im se sviđaju. Kako nam govori predsjednica udruge S4S Tea Barač zbog velikog interesa fakultetlija, ove su godine projekt proširili na Sveučilišnu knjižnica i Studentski centar. Otkrila nam je i koje su glavne pokude i pohvale splitskih studenata.

Foto: Facebook/ Tea Barač među Knjigama žalbi i pohvala

Knjiga žalbi i pohvala projekt je koji već treću godinu zaredom pri splitskom Sveučilištu organizira udruga S4S. Funkcionira tako da se na više splitskih visokoobrazovnih sastavnica postave knjige u koje studenti anonimno bilježe svoje pohvale i pokude, na fakultet, a od ove godine i na Sveučilišnu knjižnicu i Studentski centar. Uz taj novitet, u ovom trećem projektu Knjige žalbi i pohvala, otvorena je mogućnost online ispunjavanja, kako bi što više studenata moglo dati svoj sud.

Izdvojeni članak

U tijeku nova ‘Knjiga žalbi i pohvala’ na splitskim fakultetima


Cilj projekta Knjiga žalbe i pohvala

– Cilj ovog projekta je omogućiti svim studentima Sveučilišta u Splitu priliku da anonimno napišu sve žalbe koje imaju na fakultete, Sveučilišnu knjižnicu i Studentcki centar kako bi zajedno s dekanima mogli svake godine nadograđivati kvalitetu Sveučilišta u Splitu, ali i kvalitetu našeg studiranja. Smatram da je cilj projekta postignut već samim odobravanjem ovog projekta i odazivanje na isti od strane svih dekana Sveučilišta u Splitu, a nadam se da će kroz sljedećih nekoliko mjeseci uistinu poraditi na poboljšavanju svojih fakulteta, govori Tea Barač.

Nedostatak zgrade i menze s toplim obrocima

Tea Barač, predsjednica udruge S4S nam objašnjava da ne može sa sigurnošću reći broj upisanih u Knjigu, ali da on prelazi svakako stotinu ljudi, što smatra izvrsnim odazivom obzirom da su studenti najčešće pasivni i ne vjeruju da mogu svoje obrazovanje promijeniti na bolje. Povjerila nam je i na što se to studenti žale.

– Jedna od najčešćih žalbi, što se tiče Pomorskog i Filozofskog fakulteta, svakako je problem nedostatka zgrade, odnosno još uvijek neizgrađene ‘Mamutice’, a nakon toga slijede žalbe kao što su nedostatak menzi s toplim obrocima, neorganiziransot fakulteta itd.

S druge strane, ovisno o fakultetu studenti najčešće hvale pojedine profesore i organizaciju, rekla nam je Tea Barač.

Najviše pohvala za Ekonomiju i FESB

No osim žalbi, bilo je tu i lijepih riječi za svoje fakultete. Osobito su se istaknula dva, a kada je riječ o broju pokuda, Tea tu ima diplomatski odgovor.

– Najviše pohvala svakako su odnijeli Ekonomski fakultet i FESB koji je ocijenjen kao najorganiziraniji fakultet na Sveučilištu, a što se tiče žalbi zaista ne bi mogla izdvojiti jedan fakultet.

Bez obzira na broj žalbi ili pohvala pojedinih fakulteta smatram da uvijek ima mjesta napretku i da svi dekani, ali i studenti trebaju težiti što boljoj kvaliteti studiranja i da trebaju učiniti sve što je u njihovoj moći da to omoguće, zaključila je predsjednica S4S-a.