HDZ-ovac studirao marketing na račun hidrografskog instituta, a istraživanje mu je o HDZ-u
Kao zaposlenik Hrvatskog hidrografskog instituta, istaknuti član splitskog HDZ-a, Ante Bekavac, upisao je poslijediplomski na račun svojeg poslodavca. No, iako radi u državnoj tvrtki koja se bavi proučavanjem mora i sigurnosti plovidbe Jadranom, na račun državne firme je studirao marketing u Puli. Pri tome je u radu pisao upravo o HDZ-u.
Uvijek je lijepo kada je tvrtka voljna svome zaposleniku platiti daljnje školovanje, ali Hrvatski hidrografski institut (HHI), izazvao je pomutnju zbog pokrivanja troškova poslijediplomskog studija za njihovog zaposlenika, Antu Bekavca. Kako navodi Dalmatinski portal, riječ je o istaknutom članku splitskog HDZ-a, kojemu je ova državna tvrtka platila daljnje školovanje vrijedno 3.406,78 eura na Fakultetu ekonomije i turizma ‘dr. Mijo Mirković’ u Puli.
– Hrvatski hidrografski institut kao poslodavac snosio je troškove pohađanja poslijediplomskog specijalističkog studija zaposlenika Ante Bekavca u iznosu od 3.406,78 EUR. Pohađanje studija utvrđeno je kao obostrani interes, u okviru djelokruga rada Hrvatskog hidrografskog instituta i zaposlenika, kratko je potvrdila za Dalmatinski portal ravnateljica HHI-a, Vinka Kolić Bubić koja je, ističe taj medij, također vrlo bliska HDZ-u.
Hidrografija platila edukaciju iz marketinga
U skladu s nazivom, HHI se bavi poslovima vezanim uz sigurnost plovidbe Jadranom, hidrografsko-geodetskom mjerenju Jadrana, marinskom geodezijom, projektiranjem i izradom pomorskih karata i publikacija. Međutim, Bekavac je za svoj završni rad na poslijediplomskom studiju odabrao temu ‘Prihvaćenost koncepta internog marketinga u političkim strankama u Republici Hrvatskoj’. Sama tematika nema puno veze s hidrografijom, ali to nije sve. Novu dimenziju bizarnosti dodaje i činjenica da je HDZ-ovac Bekavac istraživanje za svoj rad provodio upravo u HDZ-u.
Oko svojeg završnog rada i studiranja, na novinarske je upite odgovorio i sam Bekavac. Pohvalio se da je na poslijediplomskom studiju imao prosjek od 5.0 te bio jedan od najboljih studenata. Naveo je i da je njegov rad bio nominiran za najbolji završni. Potvrdio je da je doista u svom završnom radu do podataka dolazio u razgovoru s kolegama iz HDZ-a, te je ispitao čak 129 članova. Potom je Bekavac analizirao koliko su njegovi stranački kolege zadovoljni kolanjem informacija unutar stranke, razinom njihove obaviještenosti, reakcijom HDZ-ovog vodstva na kritike i slično.
Praktični odabir teme: U stranci je lako pronašao podatke
Dodao je i kako je slično istraživanje za HHI predložio i ravnateljici te ustanove. No, navodi, odgovor na taj prijedlog još nije dobio. Ali je zato obećao vratiti novac koji je državna tvrtka potrošila na njegovo školovanje, ako odluči napustiti svoje radno mjesto. Poznato je i kako je HHI financirao daljnje obrazovanje i drugih svojih zaposlenika, ali barem koliko je do sada poznato, u domenama koje su puno bliže opisima posla hidrografije.
– Tema mog rada je interni marketing, a to se može primijeniti u svakoj organizaciji. Meni osobno bilo je najlakše do podataka doći u stranci. Sami predmeti studija bili su vezani prije svega za marketing, u čemu imam veliko znanje i iskustvo, a temu završnog rada odabrao sam iz praktičnih razloga, jer mi je u stranci bilo jednostavnije doći do podataka, rekao je Bekavac za Dalmatinski portal.