Inovativnost, praksa i visoka zapošljivost – sve što trebaš od najBoljeg studija
Po završetku državne mature, briga mnogih maturanata bit će kamo na studij, ako želiš studij uz koji ćeš ostvariti svoj puni potencijal, biraj između dva najinovativnija studija komunikacija i turizma u ovome dijelu Europe.
Studiranje na Bernaysu je drugačije i dinamičnije nego na drugim visokim učilištima u Hrvatskoj. Glavni razlog za to je što osnovna misao studiranja na Bernaysu leži u snažnoj povezanosti tvrtki iz privatnog sektora te razvoju bliskog mentorskog odnosa između studenata i profesora.
Istaknuta prednost studiranja na visokom učilištu kao što je Bernays je činjenica da velik broj predavača dolazi iz realnog poslovnog sektora, što studentima omogućuje kvalitetniju pripremu za tržište rada, komunikaciju s prvim poslodavcima, praktične savjete, ali i mogućnost odlaska na stručnu praksu.
Više od 108 mjeseci Bernaysovci su proveli na studiju i praksi u inozemstvu u sklopu Erasmus+ programa.
Jedna od posebnosti Bernaysa je upravo ta intenzivna suradnja s istaknutim predstavnicima i organizacijama koje djeluju diljem Hrvatske. O tome najbolje svjedoče partneri Bernaysa čija broja prelazi 100, ali i granice Lijepe naše. Ono što se smatra najvećom vrijednošću stručnog studija je ono u čemu je Bernays najbolji – maksimalna priprema studenata za rad u struci, bilo da je riječ o komunikacijama, ili turizmu, i to još za studentskih dana.
Zahvaljujući praktičnom pristupu obrazovanju, u jednoj godini, generacija studenata Bernaysa prikupi više od sveukupno 20 tisuća sati praktičnog iskustva prije nego li diplomira! Stoga ne čudi da svaki četvrti student ostvari trajni poslovni angažman nakon što odradi praksu u jednoj od stotinu partnerskih institucija, ali i kako se 88% diplomanata Bernaysa zaposli unutar tri mjeseca od završetka studija.
Što nudi Bernays?
U skladu s komunikacijskim, medijskim i menadžerskim trendovima, studijski programi komunikacija studente obrazuju prema modelu „komunikacije u 360 stupnjeva“. Studijski programi turizma vezani su uz koncept novih ekonomija.
Programi su usmjereni na obrazovanje budućih stručnjaka za korporativne komunikacije, odnose s javnošću u politici, neprofitnom, javnom i privatnom sektoru, menadžment i marketing, odnose s medijima, agencijske odnose s javnošću, menadžment i marketing turističkih destinacija, upravljanje doživljajima u turizmu, brendiranje turističkih destinacija te hotelski i ugostiteljski menadžment.
Otkrij svoj #Bfaktor i odaberi sigurnu Budućnost uz studij komunikacija ili turizma na Bernaysu! Prijavi se za razgovor ovdje.