Izazovna profesija u kojoj niti jedan dan nije isti, dok kriza za njih predstavlja priliku
Profesija komunikacijskih stručnjaka zahtijeva visoku razinu kreativnosti i predanosti, a osobito je izazovna za mlade ljude koji vole biti u korak s trendovima, rado odabiru timski rad i dinamično okruženje. U trenutku kada je u svijetu prisutna infodemija, “pandemija informacija”, potrebno je pomno planirati i prilagoditi komunikaciju.
Koliko je kreativna industrija važna na razini Europske unije svjedoči podatak da je u 2019. generirala promet veći od 640 milijardi eura prije početka pandemije koronavirusa. S obzirom na to kako se radi o kreativnoj industriji, tržište se okrenulo razmišljanjima kako funkcionirati i u uvjetima pandemije. Tako smo svjedoci brojnih događaja koji se odvijaju online, kampanja koje pretežito svoju komunikaciju zasnivaju u digitalnom okruženju i brendova koji na pronalaze kreativne načine kako doseći potrošače.
Jedno je sigurno – tvrtkama i velikim sustavima bilo je važno pronaći način kako se prilagoditi, pronaći najbolji način kako da zaposlenici ostanu međusobno povezani i održe interakciju, a upravo taj zadatak i izazov imali su i sami komunikacijski stručnjaci. U trenutku kada je u svijetu prisutna pandemija informacija, popularno zvana kao infodemija, potrebno je biti kreativan, mudar te komunicirati iskreno i na vrijeme.
Profesija kojoj je kreativnost svakodnevica
Komunikacije predstavljaju jedan od najvažnijih procesa u poslovnom svijetu, politici i neprofitnim organizacijama, svijetu zabave i turizmu, međunarodnim odnosima, ali i u svakodnevnom životu. Komunikacijska profesija je izrazito kreativna, ali i osobito izazovna zbog čega ju maturanti često odabiru za nastavak svojeg obrazovanja. Za komunikacijski menadžment možemo reći da je dinamično zanimanje, koje podrazumijeva poznavanje osnovnih i naprednih principa komunikologije, odnosa s javnošću, marketinga, psihologije, sociologije, menadžmenta i ekonomije. Uz to, bavljenje komunikacijskim menadžmentom podrazumijeva i znanja o poduzetništvu, ali i o radu medijske industrije, uključujući osnove novinarstva, novinarske etike i odnosa s medijima.
Dokazano je kako uspješno upravljanje komunikacijama ima izravan utjecaj na stvaranje novih vrijednosti kojima raspolažu i organizacije, ali i pojedinci. Tako, korporacije, male i srednje tvrtke, udruge i ustanove, državne i javne institucije, nacionalne i lokalne političke organizacije, poznate osobe, sportske organizacije i klubovi, obrazovne i zdravstvene organizacije – bez iznimke trebaju i koriste usluge komunikacijskih stručnjaka, odnosno agencija za odnose s javnošću, koji su često jedan od najzaslužnijih čimbenika njihovog uspjeha i imidža u javnosti.
Iako, sada već nekoliko visokoobrazovnih institucija nudi studijske programe u području komunikacijskog menadžmenta i odnosa s javnošću, studij Komunikacijskog menadžmenta sa zagrebačkom adresom na popularno zvanom Bernaysu čest je odabir maturanata u Hrvatskoj. Studenti se tijekom tri godine preddiplomskog studija pripremaju za uspješno uspostavljanje komunikacija tvrtki, institucija, poznatih brendova i javnih osoba te se do najsitnijih detalja upoznaju sa svijetom medija.
Od organizacije događaja do popularizacije proizvoda i usluga
Studenti već po završetku preddiplomskog studija mogu biti kompetentni za, primjerice, rad u medijskoj industriji, odnosima s javnošću, brendiranju, korporativnom komuniciranju, krizno komuniciranje te event management što potvrđuje i preddiplomski studij Komunikacijskog menadžmenta na Edward Bernays University Collegeu. Trogodišnji je to stručni studij u trajanju šest semestara, tijekom kojega se studenti upoznaju sa širokom komunikacijskom industrijom te obrazuju prema modelu „komunikacije u 360 stupnjeva“.
Suradnja s tvrtkama i kvalitetan studenata s predavačima koji dolaze iz realnog sektora jedna je od najvećih inovacija koju je Bernays implementirao u području visokog obrazovanja. Prema modelu suradnje s gospodarstvom koji ovo visoko učilište njeguje, studenti na studiju komunikacija od prve godine pohađaju stručnu praksu u ukupnom trajanju od 360 sati na preddiplomskom studiju, a studij ne završavaju pisanjem završnog rada, već izradom komunikacijskog projekta u timu za jednu od partnerskih tvrtki Bernaysa. Studenti stručnu praksu obavljaju u gotovo 110 domaćih i inozemnih tvrtki s kojima visoko učilište ima potpisane ugovore o partnerstvu.
Prilagodbu na online nastavu u prosjeku ocjenjuju izvrsnom
Bernays od početka epidemije koronavirusa u Hrvatskoj akademske godine 2020./2021. uspješno izvodi nastavu u mješovitom obliku sukladno preporukama nadležnih tijela i pridržavajući se pritom svih propisanih epidemioloških mjera, a studenti su je u jeku pandemije koronavirusa ocijenili pretežito ocjenom “izvrstan”.
Nastavnici su pripremljeni za izazove koje im zadaje trenutna epidemiološka situacija, dok Bernaysovci online nastavu ocjenjuju izvrsnom, čak i kada se studijski posjeti i terenska nastava odvijaju u inovativnom online obliku. Rezultate istraživanja o zadovoljstvu online nastavom možete pronaći i u interaktivnom videu.
Više informacija o preddiplomskom studiju Komunikacijski menadžment saznaj na bernays.hr ili na stranicama postani-student.hr već danas odaberi studij na Bernaysu po tvojoj mjeri.