Pretraga

Izazovna profesija u kojoj niti jedan dan nije isti, dok kriza za njih predstavlja priliku

A- A+

Profesija komunikacijskih stručnjaka zahtijeva visoku razinu kreativnosti i predanosti, a osobito je izazovna za mlade ljude koji vole biti u korak s trendovima, rado odabiru timski rad i dinamično okruženje. U trenutku kada je u svijetu prisutna infodemija, “pandemija informacija”, potrebno je pomno planirati i prilagoditi komunikaciju.

Edward Bernays

Ova je profesija posebno izazovna za mlade ljude koji vole biti u korak s trendovima | Foto: Edward Bernays

Koliko je kreativna industrija važna na razini Europske unije svjedoči podatak da je u 2019. generirala promet veći od 640 milijardi eura prije početka pandemije koronavirusa. S obzirom na to kako se radi o kreativnoj industriji, tržište se okrenulo razmišljanjima kako funkcionirati i u uvjetima pandemije. Tako smo svjedoci brojnih događaja koji se odvijaju online, kampanja koje pretežito svoju komunikaciju zasnivaju u digitalnom okruženju i brendova koji na pronalaze kreativne načine kako doseći potrošače.

Jedno je sigurno – tvrtkama i velikim sustavima bilo je važno pronaći način kako se prilagoditi, pronaći najbolji način kako da zaposlenici ostanu međusobno povezani i održe interakciju, a upravo taj zadatak i izazov imali su i sami komunikacijski stručnjaci. U trenutku kada je u svijetu prisutna pandemija informacija, popularno zvana kao infodemija, potrebno je biti kreativan, mudar te komunicirati iskreno i na vrijeme.

Profesija kojoj je kreativnost svakodnevica

Komunikacije predstavljaju jedan od najvažnijih procesa u poslovnom svijetu, politici i neprofitnim organizacijama, svijetu zabave i turizmu, međunarodnim odnosima, ali i u svakodnevnom životu. Komunikacijska profesija je izrazito kreativna, ali i osobito izazovna zbog čega ju maturanti često odabiru za nastavak svojeg obrazovanja. Za komunikacijski menadžment možemo reći da je dinamično zanimanje, koje podrazumijeva poznavanje osnovnih i naprednih principa komunikologije, odnosa s javnošću, marketinga, psihologije, sociologije, menadžmenta i ekonomije. Uz to, bavljenje komunikacijskim menadžmentom podrazumijeva i znanja o poduzetništvu, ali i o radu medijske industrije, uključujući osnove novinarstva, novinarske etike i odnosa s medijima.

Dokazano je kako uspješno upravljanje komunikacijama ima izravan utjecaj na stvaranje novih vrijednosti kojima raspolažu i organizacije, ali i pojedinci. Tako, korporacije, male i srednje tvrtke, udruge i ustanove, državne i javne institucije, nacionalne i lokalne političke organizacije, poznate osobe, sportske organizacije i klubovi, obrazovne i zdravstvene organizacije – bez iznimke trebaju i koriste usluge komunikacijskih stručnjaka, odnosno agencija za odnose s javnošću, koji su često jedan od najzaslužnijih čimbenika njihovog uspjeha i imidža u javnosti.

Iako, sada već nekoliko visokoobrazovnih institucija nudi studijske programe u području komunikacijskog menadžmenta i odnosa s javnošću, studij Komunikacijskog menadžmenta sa zagrebačkom adresom na popularno zvanom Bernaysu čest je odabir maturanata u Hrvatskoj. Studenti se tijekom tri godine preddiplomskog studija pripremaju za uspješno uspostavljanje komunikacija tvrtki, institucija, poznatih brendova i javnih osoba te se do najsitnijih detalja upoznaju sa svijetom medija.

Izdvojeni članak
turistički menadžer

Jesi li ti sljedeći inovativno obrazovan turistički menadžer koji nedostaje hrvatskom turizmu?

Od organizacije događaja do popularizacije proizvoda i usluga

Studenti već po završetku preddiplomskog studija mogu biti kompetentni za, primjerice, rad u medijskoj industriji, odnosima s javnošću, brendiranju, korporativnom komuniciranju, krizno komuniciranje te event management što potvrđuje i preddiplomski studij Komunikacijskog menadžmenta na Edward Bernays University Collegeu. Trogodišnji je to stručni studij u trajanju šest semestara, tijekom kojega se studenti upoznaju sa širokom komunikacijskom industrijom te obrazuju prema modelu „komunikacije u 360 stupnjeva“.

Suradnja s tvrtkama i kvalitetan studenata s predavačima koji dolaze iz realnog sektora jedna je od najvećih inovacija koju je Bernays implementirao u području visokog obrazovanja. Prema modelu suradnje s gospodarstvom koji ovo visoko učilište njeguje, studenti na studiju komunikacija od prve godine pohađaju stručnu praksu u ukupnom trajanju od 360 sati na preddiplomskom studiju, a studij ne završavaju pisanjem završnog rada, već izradom komunikacijskog projekta u timu za jednu od partnerskih tvrtki Bernaysa. Studenti stručnu praksu obavljaju u gotovo 110 domaćih i inozemnih tvrtki s kojima visoko učilište ima potpisane ugovore o partnerstvu.

Prilagodbu na online nastavu u prosjeku ocjenjuju izvrsnom

Bernays od početka epidemije koronavirusa u Hrvatskoj akademske godine 2020./2021. uspješno izvodi nastavu u mješovitom obliku sukladno preporukama nadležnih tijela i pridržavajući se pritom svih propisanih epidemioloških mjera, a studenti su je u jeku pandemije koronavirusa ocijenili pretežito ocjenom “izvrstan”.

Nastavnici su pripremljeni za izazove koje im zadaje trenutna epidemiološka situacija, dok Bernaysovci online nastavu ocjenjuju izvrsnom, čak i kada se studijski posjeti i terenska nastava odvijaju u inovativnom online obliku. Rezultate istraživanja o zadovoljstvu online nastavom možete pronaći i u interaktivnom videu.

Više informacija o preddiplomskom studiju Komunikacijski menadžment saznaj na bernays.hr ili na stranicama postani-student.hr već danas odaberi studij na Bernaysu po tvojoj mjeri.