I Jamnica podržala studentski projekt ‘Kako si?’: Podsjetili su i na jednu od poruka s boce Jane
‘Dobrota je jedina investicija koja nikada ne propada’. Glasi tako poruka na jednoj od boci Jane. A Jamnica plus je upravo u projektu ‘kako si?’ studentata i nastavnika psihologije sa zagrebačkog Filozofskog fakulteta prepoznala dobrotu te im pokonila sredstva za daljnji rad.
– Za kraj ove neobične i izazovne godine kompanija Jamica plus je odlučila umjesto darivanja poslovnih poklona partnerima ta sredstva donirati udruzi „kako si?“ kako bi se psihološka pomoć učinila još dostupnijom te osvijestila šira zajednica o važnosti psihičkog zdravlja, ističu iz te kompanije.
Udruga ‘kako si?’ je online platforma studenata diplomskog studija psihologije i profesora Filozofskog fakulteta u Zagrebu koja kreiranjem psihoedukativnih sadržaja i besplatnim psihološkim e-savjetovanjem nastoji unaprijediti psihičko zdravlje i kvalitetu života svojih korisnika. Ovi su stručnjaci dostupni na Facebooku i Instagramu gdje ih već sada prati više od 9 tisuća pratitelja.
– Naš je cilj pružati usluge psihoedukacije i psihološkog savjetovanja svima zainteresiranima, pri tome promovirajući stručna znanja i znanstvene spoznaje. Broj korisnika nam samo potvrđuje koliko ljudi imaju potrebu za ovom vrstom usluga. Ponosni smo što je Jamnica prepoznala upravo nas kao projekt vrijedan pažnje i potpore. Veselimo se stvaranju i opremanju sjedišta naše udruge, što će nam omogućiti pružanje novih, još dostupnijih oblika psihološke skrbi u realnom vremenu, kao i kreiranje projekata, edukacija i radionica za sve one koji žele raditi na osnaživanju svog psihičkog zdravlja, pojasnila je prof. dr. sc. Nataša Jokić-Begić, začetnica i predsjednica udruge.
Jedan od ciljeva udruge je i važnost razbijanja tabua kada je riječ o psihičkom zdravlju, a budući da Jamnica plus i brend Jana čvrsto vjeruju u balans između zdravog tijela i duha te podržavaju holistički pristup zdravlju, ovom donacijom dokazuju kontinuiranu brigu za svoje kupce i zaposlenike.
– Veliki broj ljudi koji osjećaju anksioznost, stres i strah bili su poticaj da donacijom podržimo ovaj važan aspekt zdravlja. Jana, kao brend koji nastoji inspirirati i poticati na promjene i dobra dijela, kroz jednu od svojih brojnih poruka ističe: ‘Dobrota je jedina investicija koja nikada ne propada.’ Ovim projektom dokazujemo da vjerujemo u nju, izjavio je Darko Cesarec, direktor marketinga Jamnice plus.
Pandemija koronavirusa uvelike je promijenila našu svakodnevicu, donijela je neizvjesnost i u mnogima probudila različite strahove. Kao da ni to nije bilo dovoljno, u ožujku je dio Hrvatske bio pogođen jakim potresom koji je mnoge ostavio bez domova. S tim se promjenama teško nositi. Istraživanje koje je provela udruga ‘kako si?’ pokazuje da čak 60 % ispitanika i dalje proživljava određenu razinu tjeskobe i stresa, dok se kod njih 29 % javlja snažna depresija.
Financijska potpora samo je prvi korak u planiranoj dugoročnoj suradnji Jamnice plus i udruge ‘kako si?’ u koju će biti uključeni i zaposlenici Jamnice plus kojima će Udruga osiguravati psihološku potporu.
Podsjetimo, ‘kako si?’ je s našim portalom snimio seriju videa o važnosti mentalnog zdravlja, a u našem sustavu kvizovi.srednja.hr možete pronaći i veliki broj njihovih pitanja iz teme psihologije odnosno razumijevanja vlasitih i tuđih osjećaja te pomaganja drugima.