Nema više dugog čekanja u redu za studentski ugovor: Student servis ima rješenje
Često se zna dogoditi da krenete na Student servis izvaditi ugovor i onda izgubite više od sat vremena jer – veliki red. E pa čini se da je tomu došao kraj. Studentski centar u Zagrebu danas je predstavio rješenje tog problema.
Studentski centar u Zagrebu poduzeo je, kako se čini, prvi korak ka ozbiljnoj digitalizaciji. Počevši od danas, 3. siječnja, u opticaj su pustili uslugu online redomata putem aplikcije QLine.
Riješit će gužve
Iz SCZG-a u nekom su trenutku konačno shvatili da studenti, osim što im idu na živce, nekad doslovno nemaju vremena stajati u gužvovitom redu za šalter Student servisa – zato što, recimo, moraju na posao. Upravo su zbog toga odlučili pokrenuti uslugu na popularnoj aplikaciji QLine gdje će studenti moći dobiti redni broj kao i očekivano vrijeme čekanja u redu.
Na taj potez osim racionalizacije vremena čekanja iz SCZG-a odlučili su se i zbog poštivanja epidemioloških mjera vezanih uz koronu. Aplikaciju će moći koristiti ne samo studenti članovi Student servisa, već i poslovni partneri SCZG-a, kao i ostali hrvatski građani.
Kako to funkcionira?
Prvo je potrebno skinuti aplikaciju. Nakon što ste je skinuli, otvorite je. Pretražite i odaberite Student servis. Na popisu odaberite jednu od usluga; mi smo odabrali šaltersko poslovanje. Dobili smo redni broj, a ispred nas je 5 ljudi. Procijenjeno vrijeme čekanja je 30 do 45 minuta.
Kako kažu iz SCZG-a, radi se o stvarnom vremenu čekanja, a aplikacija će putem notifikacija obavijestiti korisnika koliko je ljudi ispred njega u redu, kao i da je prozvan na red da bi realizirao uslugu. Za one korisnike koji ne instaliraju mobilnu aplikaciju u funkciji je normalni fizički redomat.
Svi koji dođu u Student servis moći će dodatno pratiti stanje reda na televizijskom ekranu koji je smješten iznad redomata u predvorju restorana u Savskoj 25, te drugog TV ekrana smještenog u šalter dvorani Student servisa.