Osim novog sustava blagajni i ogromnih gužvi, menze u Zagrebu imaju još jedan problem
Već neko vrijeme studenti muku muče s ‘beskrajnim’ redovima u menzama, a kako smo i ranije pisali, do tolike gužve došlo je zbog uvođenja novog sustava blagajni koji puno sporije radi. U Studentskom domu Stjepan Radić na Savi od dvije menze radi samo jedna, no od danas će se i ta druga otvoriti pa bi se redovi trebali smanjiti. No, kako su nam otkrili iz uprave SC-a Zagreb, to nije jedini problem koji postoji u njihovim studentskim restoranima.
‘Strpljenje je vrlina’, izreka koju studenti posljednjih dana intenzivno koriste dok čekaju u ogromnim redovima u zagrebačkim menzama. Gužve su nastale jer je na blagajne menzi stigao novi sustav za registraciju i naplatu jela. Nova aplikacija, kažu, sporije učitava identifikaciju studentske x-ice i izdavanje računa.
‘Činjenica je da u sektoru Studentska prehrana SC-a Zagreb imamo vrlo visoku stopu bolovanja’
U SD Stjepan Radić danas se otvara i druga linija za večeru kako bi se gužve nastojale što više smanjiti, no uz to postoji i još jedan problem u restoranima studentskog centra u Zagrebu.
– Činjenica je da u sektoru Studentska prehrana SC-a Zagreb imamo vrlo visoku stopu bolovanja. Također je činjenica da je natječaj za popunu, ne kuharskog, nego zamjenskog pomoćnog osoblja u kuhinji stalno otvoren, ali je interes slab, otkrio nam je Mirko Bošnjak, ravnatelj SC-a Zagreb.
Taj problem primijetili su i neki studenti.
– Mislim da je premalo zaposlenih djelatnika, ali ne znam koja se točno problematika nalazi iza toga pa ne osjećam niti pravo ikoga kriviti, objasnila je studentica Lucija koja živi u SD Stjepan Radić.
Studenti općenito zadovoljni menzama, no neke stvari ipak bi se trebale poboljšati
Dodala je i kako su studenti većinom zadovoljni hranom u menzama, ali da bi se neke stvari ipak mogle poboljšati, poput rješavanja dugih redova u kojima nekad izgubi više od sat vremena čekajući.
– Ja se ne mogu žaliti na menze jer sam generalno zadovoljna i smatram da je hrana u menzama slična hrani koju jedemo i kod svojih kuća. Naravno da čovjeku dosadi jedno te isti izbor hrane gotovo svakodnevno, ali jednako tako smo svjesni da smo studenti i da nećemo očekivati sushije i losose. Poboljšati bi se svakako trebala kvaliteta hrane, a tu mislim da sve one fotografije koje nerijetko stavljaju studenti u Facebook grupu kad pronađu spužvicu, blato ili čak crva u svome jelu, poručila je studentica Lucija.
Podsjetimo, Studentski zbor Sveučilišta u Zagrebu se uključio u cijelu priču te se od danas otvara se druga linija za večeru na Savi koja je do sada bila zatvorena. U Facebook objavi napisali su i da se početkom sljedećeg tjedna na svim linijama u SD Stjepan Radić i SD Cvjetno naselje otvaraju dodatne blagajne za registraciju studentskih konzumacija i izdavanje računa.