SC uveo aplikaciju u kojoj možete ocjenjivati menze i tako doći do vrijednih nagrada
Splitski Studentski centar već drugu godinu zaredom organizira natječaj ‘Ocjeni spizu i nagrada je blizu’, u kojem studenti ocjenjivanjem računa u aplikaciji UNISpoT mogu doći do vrijednih nagrada.
Život studenata je često nepredvidljiv i napet, pa svaka pomoć u snalaženju dobro dođe. Studentski centri bi trebali biti tu da olakšaju upravo snalaženje u studentskom životu, ali često se dogodi da ga samo dodatno zakompliciraju. Na svu sreću, postoje i neke dobre stvari, pa tako i aplikacija UNISpoT.
‘Aplikacija nudi brojne pogodnosti’
U pitanju je aplikacija namijenjena studentima Sveučilišta u Splitu, kako bi mogli što lakše doći do svih potrebnih informacija – neke je moguće pronaći i van aplikacije, ali neke su limitirane samo na nju. Više o tome nam je rekla voditeljica ureda ravnatelja SC-a Split, Adriana Hrstić.
– UNISpoT aplikacija je dostupna studentima na korištenje od 2017. godine u Google i App store-u. Glavni cilj aplikacije je da studenti Sveučilišta u Splitu što brže dođu do informacija koje su im potrebne tijekom studiranja. Kada je riječ o studentskoj prehrani, aplikacija nudi brojne pogodnosti. Studenti mogu provjeriti stanje na iksici, ocijeniti račune koji su dobili pri konzumaciji hrane u restoranima, pregledati dnevni jelovnik po restoranima, ali i na kamerama provjeriti čeka li se u redu za restoran. Studentski poslovi kao neizostavan dio studiranja znatno su pristupačniji studentima korištenjem aplikacije. Naime, studenti unutar aplikacije mogu provjeriti status izdanih studentskog ugovora, koliko još mogu zaraditi do poreznog limita te pronaći najnoviju ponudu poslova Student servisa. Kako bi studentima pomogli i u sferi društvenog života, unutar aplikacije dostupne su najnovije informacije o različitim društvenim događanjima na Kampusu, ali i gradu Splitu. Bilo da je riječ o kazališnim predstavama, koncertima, pub quizovima ili primjerice promjena u voznom redu gradskih autobusa, UNISpoT aplikacija im uvijek donosi korisne informacije, objasnila je Hrstić.
Studenti anonimno mogu slati primjedbe
Voditeljica ureda ravnatelja je posebno istaknula jednu značajku aplikacije, a to je primanje anonimnih primjedbi i/ili pohvala na rad SC-a.
– Kao važna stavka aplikacije pokazao se i sandučić povjerenja gdje studenti anonimno mogu poslati sve primjedbe ili pohvale koje imaju vezano uz studentsku prehranu, Student servis, smještaj ili slično. Svaki poslan komentar studenata prosljeđuje se nadležnim službama Studentskog centra Split kako bi se u što kraćem roku poboljšao studentski standard. Aplikaciju mogu instalirati i koristiti i studenti drugih sveučilišta tijekom njihovog posjeta Splitu čime im znatno olakšavamo upoznavanje studentskog života u Splitu. Ukratko, UNISpoT aplikacija je najbolji prijatelj svakog studenta koji u nekoliko klikova može doznati sve što ga zanima za kvalitetan i uspješan studentski život, rekla nam je Hrstić.
‘Ocjeni spizu i nagrada je blizu’
Preko ove aplikacije se upravo i održava nagradni natječaj ‘Ocjeni spizu i nagrada je blizu’, koji će uskoro ponovno početi. Još uvijek nisu poznate ovogodišnje nagrade, ali prošli natječaj je nekima tako donio čak i laptop te mobitel.
– Nagradni natječaj ‘Ocjeni spizu i nagrada je blizu’ u prošloj akademskoj godini omogućio je sudjelovanje svim studentima koji su imali pravo na subvencioniranu prehranu u restoranima. Kako bi sudjelovali u osvajanju mjesečnih i glavnih nagrada bilo je potrebno ocijeniti i komentirati račune konzumirane hrane te su se na osnovu kvalitete i korisnosti komentara, broja ocijenjenih računa te broja konzumirane hrane dijelile nagrade. Studenti su tako imali priliku osvojiti laptop, vozački ispit, mobitel, poklon pakete i druge bogate nagrade. Ove godine uvjeti sudjelovanja u nagradnom natječaju su još u postupku izmjena, ali je princip isti kao i prošle akademske godine. Ocjenjivanjem računa studenti mogu osvojiti bogate mjesečne i glavne nagrade koje su ovog puta mnogo veće i brojnije. Upravo kroz aplikaciju UNISpoT studenti sudjeluju u nagradnom natječaju ‘Ocjeni spizu i nagrada je blizu’. Naime, aplikacija daje mogućnost ocjenjivanja i komentiranja računa koje su dobili pri plaćanju hrane u studentskim restoranima. Cilj navedene funkcije je svakog dana pravovremeno i direktno dobiti informaciju o zadovoljstvu studenata prehranom koju su konzumirali tog dana. Na jednak način ostvaruju pravo sudjelovanja u nagradnom natječaju, a sve u cilju još bržeg poboljšanja studentskog standarda, pojasnila nam je Hrstić.