Stručna praksa već na prvoj godini na studiju EFZG-a: ‘Studente odmah bacamo u vatru’
Ekonomski fakultet u Zagrebu na prvoj godini studija nudi integrirani projekt digitalnog marketinga. Tijekom dva semestra studenti mogu steći i dodatno iskustvo kroz rad na projektu za stvarnog klijenta te prolaze kroz sve faze procesa izrade plana digitalnog marketinga. Na taj način kroz studiranje se stvaraju budući stručnjaci digitalnog marketinga.
Već na prvoj godini studija brucoši na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu mogu imati praksu u sklopu kolegija Digitalnog marketinga. Radi se o integriranom projektu u kojemu se kroz dva semestra stječe dodatno iskustvo kroz rad na projektu za stvarnog klijetna.
– Već na prvoj godini studija studente ‘bacamo u vatru’. Studenti prolaze kroz sve faze procesa izrade plana digitalnog marketinga te samostalno provode istraživanje tržišta u digitalnom okruženju i to u suradnji s agencijom za istraživanje tržišta. Sve ove aktivnosti uvertira su u konkretne prijedloge strategije komunikacije i digitalnog oglašavanja na društvenim medijima, marketinga na internetskim pretraživačima te unapređenja korisničkog iskustva koje studenti u grupama pripremaju tijekom drugog semestra, poručili su s Ekonomskog fakulteta.
Studenti imaju priliku za suradnju s renominiranim digitalnim agencijama
Posebnost ovog projekta jest i visok stupanj uključenosti i podrške koju studenti imaju od strane profesora, ali i stručnjaka iz prakse.
– Naime, studente kroz sve faze projekta osim profesora, vode i savjetuju i vanjski suradnici koji dolaze redom iz renomiranih digitalnih agencija i organizacija poput Degordian, Saatchi & Saatchi, Martian & Machine, Resonate, Bornfight i T-Hrvatski Telekom, čime se dodatno osigurava vrhunsko obrazovanje i iskustvo za studente, ali i visoka kvaliteta rješenja za klijenta, priopćili su s fakulteta.
Na drugoj godini testira se sposobnost samostalnog donošenja odluka i upravljanja projektom
Osim praktičnog znanja koje studenti stječu kroz rad na projektu, klijent za tri najbolja tima osigurava i dodatne nagrade. Nakon što su tijekom prve godine studija studenti stekli iskustvo rada na projektu u grupama, na drugoj godini studija testira se njihova sposobnost samostalnog donošenja odluka i upravljanja projektom, prioritetima, vremenom i budžetom kroz samostalan stručni projekt.
– Specifičnost ove vrste projekta, koji je obavezan za sve studente, jest da studenti na raspolaganje dobivaju konkretan budžet koji trebaju rasporediti sukladno ciljevima i strategiji koju su sami definirali pod mentorstvom profesora. Ocjena im, na kraju ovisi o tome koliko su u tome bili uspješni, odnosno koje su konkretne rezultate postigli za klijenta, rekla je docentica na EFZG-u Morana Fudurić.
Minimalno 160 sati rada kod partnera studija
Studenti provode minimalno 160 sati radeći na različitim poslovima iz područja digitalnog marketinga kod jednog od partnera studija. Stručna praksa u ovom obliku ujedno je i jedinstvena prilika da studenti nađu posao u struci.
– Izuzetno smo zadovoljni prvom generacijom studenata i ostvarenim suradnjama, što nam daje dodatni vjetar u leđa za daljnji razvoj studija. Posebno veseli činjenica da se potencijalni klijenti, partneri i sponzori javljaju nama, što nam puno znači i govori o kvaliteti studija. Osim novih partnerstava i suradnji, namjeravamo dodatno obogatiti program novim predmetima koji odgovaraju razvoju digitalnog marketinga u praksi, ali i izvannastavnim aktivnostima koje će dodatno upotpuniti iskustvo studiranja, ističu voditelji studija.