Studenti dobili priliku osmisliti vizualni identitet Smotre Sveučilišta i zaraditi 40 000 kuna
7. srpnja 2015.
Sveučilište u Zagrebu raspisalo je studentski natječaj za vizualni identitet Smotre, koju će organizirati od 12. do 14. studenog 2015. Najbolje radove, koji će se koristiti u kampanji, nagradit će sa 40 tisuća kuna.
Promotivna kampanja Smotre Sveučilišta u Zagrebu treba pružiti jasne informacije budućim i sadašnjim studentima, kako bi im olakšale izbor studija, odnosno odabir nastavka akademskog obrazovanja.
Izdvojeni članak
Zainteresirani studenti moraju smisliti generalnu ideju kampanje, prijedlog vizualnog rješenja plakata te izgled Facebook i web stranice.
Osim toga, u svom rješenju moraju razraditi moto ili slogan i primjer aplikacije na promo artikl, koji će se koristiti na ovogodišnjoj Smotri , koju svake godine posjeti više od 20 tisuća ljudi.
Sva svoja rješenja sudionici moraju prezentirati u Power point prezentaciji ili sličnim programima s kojima će uspješno dočarati kako su zamislili izgled 20. Smotre Sveučilišta u Zagrebu.