Studenti iz Hrvatske među 5% najboljih na svjetskom natjecanju Google Online Marketing Challenge
Tim studenata s hrvatskog visokog učilišta Algebra, u konkurenciji više od 6.000 timova, plasirao se među 5% najboljih na svjetskom natjecanju Google Online Marketing Challenge. Njihova imena su Antonia Šakić, Nikola Škarica i Karlo Knežević, a na Algebri pohađaju preddiplomski studij Digitalnog marketinga. Na ovom natjecanju, koje svake godine organizira Google kako bi pružio priliku perspektivnim studentima da se iskažu u vještinama internetskog oglašavanja, naši su studenti dobili ocjenu ‘Strong’, u prijevodu ‘iznimno učinkovit rezultat’. Drugi hrvatski tim koji je sudjelovao, a koji je također dobio ocjenu ‘Strong’ je ekipa s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu u sastavu Taja Kuzmić, Ivan Paštrović, Jelena Tomić, Maja Šuman i Filip Krbavac.
Visoko učilište Algebra, vodeće digitalno učilište u regiji, i ovoga je puta na svjetskim natjecanjima postiglo odlične rezultate. Njihovi studenti preddiplomskog studija Digitalnog marketinga Antonia Šakić, Nikola Škarica i Karlo Knežević plasirali su se među 5% najboljih na svjetskom natjecanju Google Online Marketing Challenge.
Pobjedonosna kampanja za Brač Film Festival
U konkurenciji više od 6.000 timova naši studenti od Googlea dobili ocjenu ‘Strong’
Google Online Marketing Challenge natjecanje je koje svake godine organizira Google kako bi uspješnim i perspektivnim studentima omogućio da iskažu svoje vještine internetskog oglašavanja. Da je Algebrin tim ostvario izvanredne rezultate govori i činjenica da je na ovom natjecanju sudjelovalo preko 6.000 timova, od kojih je njih čak 2.600 uspješno provelo zamišljene kampanje.
U tom broju timova ukupno je sudjelovalo 12.000 studenata iz 65 različitih zemalja svijeta, a timove je vodilo više od 600 mentora. Deset timova pristupilo je finalnom natjecanju koje je studentima iz Hrvatske izmaklo za samo nekoliko bodova.
‘Oduševila me požrtvovnost i trud koji su studenti uložili’
Mentor hrvatskog tima, inače voditelj studija Digitalnog marketinga Vanja Šebek, o ovom natjecanju imaju samo riječi hvale, a ne krije ni da su ga studenti svojim vještinama i angažmanom – prilično oduševili.
– GOMC je odlično iskustvo za student jer zahtjeva primjenu tek stečenih znanja, rad s klijentom, rad u timu, rad u neobične radne sate. Studenti su imali priliku sudjelovati u nečem velikom i osjetiti koliko zapravo primjenjivih znanja stječu, i to već na prvim godinama studija. Oduševila me njihova požrtvovnost i uložen trud, izjavio je Šebek.
Dodao je i kako vjeruje da je odličan plasman Algebrinih studenata još jedna snažna potvrda kvalitete i relevantnosti znanja koje se stječe na prvom i još uvijek jedinom studiju Digitalnog marketinga u široj regiji.
Kapetan tima Škarica: GOMC je fenomenalno natjecanje koje nama kao studentima daje
priliku da dobijemo ono pravo poslovno iskustvo.
O ovome natjecanju nekoliko riječi podijelili su i naši studenti koji su zaslužni za ovako dobar rezultat. Kapetan hrvatskog tima s Algebre Nikola Škarica kaže kako je ovo natjecanje upravo fenomenalno jer studentima daje pravo poslovno iskustvo.
– Google Online Marketing Challenge fenomenalno je natjecanje koje nama kao studentima daje priliku da dobijemo ono pravo poslovno iskustvo. Natjecanje nam je prije svega omogućilo da isprobamo, primijenimo i integriramo sva znanja koja smo stekli iz mnogih kolegija na fakultetu. Istodobno smo po prvi put kao tim radili usko s klijentom na organizaciji, izradi i plasiranju digitalnih kampanja i to u kratkom vremenskom roku s ograničenim budžetom, kazao je Nikola.
Članica njegova tima Antonia Šakić smatra da dobar rezultat mogu zahvaliti činjenici da su na ovo natjecanje gledali kao na izazov. Za nju osobno, kaže, plasman na GOMC-u potvrda je njezinih znanja i vještina.
– Od početka smo ovo natjecanje shvatili kao izazov iz kojega želimo izvući maksimum – za usvajanje novih znanja i ostvarivanje benefita za našeg klijenta, Brač Film Festival. Za mene osobno, rezultat natjecanja Google Online Marketing Challenge potvrda je da svoje svakodnevne zadatke na poslu u agenciji obavljam visokoj svjetskoj razini. Također sam si dokazala da uz puno radno vrijeme i redovito studiranje s dobrim timom mogu prihvatiti dodatni izazov i obaviti ga na visokoj razini, a usto se i zabaviti, rekla je Antonia koja inače radi kao planner asistentica u u agenciji Universal McCann.
Nekoliko riječi o osebujnom iskustvu sudjelovanja, ali i ostvarivanja odličnog plasmana na GOMC-u, imao je za podijeliti i treći član tima Karlo Knežević.
– Primijenili smo znanja koja smo stekli na fakultetu i zajedno sa našim mentorom uspjeli napraviti uspješnu kampanju za klijenta iz filmske industrije. GOMC nauči studente kako se ponašati u timskim okruženjima, kako poštovati zadane rokove i na koji način digitalni projekti zapravo funkcioniraju, zaključio je Karlo.
Nadopuna teksta 8.9.2017. 9:36
Priopćenje za medije iz Algebre:
Povodom objave za medije o plasmanu tima studenata Visokog učilišta Algebra na natjecanju Google Online Marketing Challenge, gdje je tim ušao u 5% najboljih svjetskih timova te kao jedan od dva tima iz Hrvatske zaslužio ocjenu “strong” (ocjena za najbolje plasirane timove koji nisu prošli u finalno natjecanje u kojem se traže pobjednici), želimo pojasniti kako smo nenamjerno previdjeli činjenicu da je, unatoč jednakovrijednoj ocjeni (“strong”), tim Ekonomskog fakulteta Zagreb ostvario nešto veći broj bodova. Točna informacija u objavi za medije treba glasiti da je tim Visokog učilišta Algebra jedan od dva hrvatska tima ocijenjena ocjenom “strong”, što ne umanjuje uspjehe timova koji su ušli u sam vrh prestižnog svjetskog natjecanja. Ispričavamo se timu Ekonomskog fakulteta Zagreb te im srdačno čestitamo na uspjehu.