Studenti Nika i Filip grade dinamične karijere po mjeri nove generacije: ‘Niti jedan dan nije isti’
Govoreći o korporacijama ili destinacijama kao brendovima, možemo reći kako danas komuniciraju znatno drugačije nego li prije. Sve više resursa brendovi usmjeravaju u izgradnju povjerenja i odnosa, ali i digitalnu komunikaciju. Kako karijera u komunikacijskoj industriji i turističkom sektoru može biti uzbudljiva, otkrili su Filip i Nika, studenti Edward Bernays University Collega.
Otvorite li jednu od mnogih društvenih mreža na mobilnim uređajima ili hodate ulicom, jedna ste osoba u masi onih s kojima mnoge korporacije, tvrtke ili destinacije svakodnevno pokušavaju uspostaviti ili njegovati postojeći odnos. Bilo da je riječ o banci čiji ste klijent, destinaciji koju još niste posjetili ili brendu odjeće koji baš svi žele.
– Kako je izazovno doći do novih korisnika proizvoda ili usluge, odnosno posjetitelja destinacije, a onda i njegovati odnose, govori podatak da je prosječna osoba svakodnevno izložena nekoliko tisuća oglasa i poruka brendova. Upravo Bernaysovi programi nas ‘treniraju’ kako da organizacije za koje ćemo jednog dana raditi istaknemo u moru drugih, objašnjava nam Filip, inače student komunikacija na Bernaysu.
Kreativna i turistička industrija rastu svakim danom, a visoko učilište sa zagrebačkom adresom Edward Bernays University College upisuje devetu generaciju studenata koji će za nekoliko godina postati komunikacijski i turistički stručnjaci s konkurentnim i praktičnim znanjima i vještinama.
Prvo praksa u okviru nastave na faksu, a zatim i kod vodećih poslodavaca
– Uzimajući u obzir praktikume na svim studijskim godinama, veći broj projektnih zadataka i kolegija, ali i predavanja vodećih stručnjaka iz industrije koja su dio nastavnog procesa, studentima neće nedostajati kvalitetnog sadržaja i iskustva „iz prve ruke“, poručuju s Bernaysa.
Studenti Bernaysa se kroz niz praktičnih kolegija upoznaju s temeljnim vještinama komunikacijske industrije i turističkog sektora već na prvim godinama. Najbolji preddiplomski studij Komunikacijskog menadžmenta tijekom šest semestara studentima pruža uvid u sve oblike komunikacije, od odnosa s javnošću, komunikologije i medija, do marketinga, oglašavanja i komunikacije na digitalnim platformama. Najinovativniji preddiplomski studij Menadžment i marketing turističke destinacije u šest semestara pruža temeljna znanja o kreiranju turističkog doživljaja, brizi za sigurnost i zaštitu zdravlja lokalnog stanovništva i turista, marketingu u turizmu te društvenoj i ekološkoj održivosti.
Tijekom pet godina studija, brojeći praktikume i stručnu praksu, studenti Bernaysa odrade više od 1.000 radnih sati u okruženju praktičara koji svaki dan primjenjuju znanja na operativnoj i menadžerskoj razini. O tome da svaki student može odabrati u kojem okruženju želi graditi karijeru govori i više od 120 partnerskih institucija s kojima Bernays surađuje na programima stručne prakse – korporacijama, turističkim, PR i marketinškim agencijama, destinacijskim menadžment kompanijama, konzultantskim kućama i mnogim drugim brendovima na hrvatskom tržištu.
Transformacija temeljnih znanja i vještina u menadžerske
U ovome desetljeću svjedoci smo promjene načina razmišljanja potrošača pa tako organizacije više ne bi trebale nuditi samo proizvode i usluge, već proizvode i usluge koje stvaraju iskustvo i doživljaj. Nadogradnju i transformaciju vještina koje imaju za cilj potaknuti i poduprijeti takvo poslovno okruženje i potrebe nude upravo Bernaysovi studijski programi komunikacija i turizma na diplomskoj razini – Upravljanje doživljajem u turizmu i Upravljanje odnosima s javnošću.
– Kada sam razmišljala o studiju, znala sam da ne želim provesti svaki dan u uredu. Moja najbolja odluka za sada bila je upis studija turizma na Bernaysu. Zašto? U turizmu niti jedan dan nije isti, a paleta znanja i vještina koje su potrebne za rad u tom sektoru široko su primjenjivi. Završetkom preddiplomskog studija stekla sam temeljna znanja, a sada na diplomskom studiju sva znanja objedinjujem s menadžerskim pristupom kreiranju doživljaja, rekla je Nika, studentica turizma na Bernaysu.
Donesi najbolju odluku za sebe i upiši studije komunikacija i turizma na Bernaysu. Više o najatraktivnijim studijskim programima ove jeseni otkrij na najboljaodluka.hr!