Ekonomski fakultet u Osijeku raspisao je natječaj, kojem su se mogli odazvati bivši i sadašnji studenti, s ciljem da se osmisli slogan ove visokoobrazovne ustanove. Kreativnih prijedloga bilo je mnoštvo, a 190 njih su zadovoljili parametre natječaja. Najboljim je na kraju proglašen ‘Znanjem do izvrsnosti’, koji je smislio Tin Pandurić, student treće godine ovog fakulteta, na smjeru Marketing.
Ekonomski fakultet u Osijeku objavio je natječaj, u tijeku kojeg su od 28. siječnja do 28. veljače bivši i sadašnji studenti, mogli predlagati slogane za ovu visokoobrazovnu ustanovu. Kako stoji na stranicama fakulteta, na natječaj je pristiglo 190 kreativnih rješenja, koja su zadovoljila parametre.
Sve njih pregledalo je stručno povjerenstvo, sastavljeno od uprave, profesora i studenata, dalo im ocjene u skladu s propozicijama te na kraju proglasilo najbolja tri.
Prvo mjesto zauzeo je slogan ‘Znanjem do izvrsnosti’, autora Tina Pandurića, inače studenta treće godine preddiplomskog studija Marketinga. On će osim satisfakcije za svoje idejno rješenje dobiti i tablet računalo.
Druga je bila Victoria Hess, studentica prve godine diplomskog studija Menadžmenta. Njen prijedlog bio je ‘Ostvari svoj potencijal’.
‘Sinergijom u izvrsnost’ bio je slogan vrijedan trećeg mjesta, a smislio ga je Borna Higi, student treće godine preddiplomskog studija Poslovna informatika.
Victoria i Borna su dobili e-book čitače kao nagradu.