Suradnjom s gospodarstvom, u ovom slučaju poznatim lancem brze prehrane Ali Kebaba, Visoko učilište Algebra želi omogućiti studentima dizajna već tijekom studija što brže upoznavanje sa stvarnim uvjetima i procedurama koje vladaju prilikom konkretnih suradnji s tvrtkama, njihovim budućim klijentima. I cijeli je studij, čija nova akademska godina počinje u listopadu pa mjesta i vremena za upis još uvijek ima, koncipiran tako da praktičnog rada njegovih studenata bude što više.
Studij dizajna i tržišnih komunikacija Visokog učilišta Algebra u suradnji s partnerom, poznatim lancem brze prehrane Ali Kebaba, dodijelio je prije nekoliko dana nagrade studentima trećeg i petog semestra ovog studija koji su sudjelovali u izradi brandinga i vizualnog identiteta tvrtke. Studenti trećeg semestra radili su na osmišljavanju brend strategije te vizualnog identiteta, te izradi brand booka za Ali Kebabu. Studenti petog semestra radili su, pak, na dizajnu ambalaže za istog klijenta.
Sudjelovanje na ovakvim projektima, u suradnji s partnerskim tvrtkama za koje se razvijaju idejna rješenja, integralni je dio praktične nastave na studiju dizajna, a projekt uvijek zaključuje stvarni agencijski pitch gdje pred klijentom studenti prezentiraju svoja vizualna rješenja – baš onako kako bi to i inače izgledalo u praksi, da rade u kreativnoj agenciji. Ovakav je vid praktične, projektne nastave osmišljen kako bi studenti što bolje iskusili realne uvjete kakvi vladaju na tržištu i kako bi se upoznali s trendovima i procedurom suradnje na području tržišnih komunikacija kroz suradnju s konkretnom, pravom tvrtkom.
Nagrađena najbolja rješenja studenata
Nagradu za najbolje rješenje branda i vizualnog identiteta osvojio je student Dalibor Kušenić, dok su drugo i treće mjesto osvojili Dario Srnec i Ivan Šimić. Najbolji dizajn ambalaže za Ali Kebabu, dizajnirala je Anamarija Karlović. Svi nagrađeni također su osvojili i novčane nagrade.
„Sam proces rada na redizajnu za Ali Kebabu je trajao cijeli semestar, a studenti su pokazali zavidno rješavanje svih elemenata projektnog zadatka – istraživanja, ankete, izrade tipičnih kupaca odnosno persona, idejnih rješenja i skica te finalnog projekta, brand booka. Vjerujemo da će studentima sudjelovanje na projektu ove vrste omogućiti značajno bolji pogled na samu kreativnu industriju te trendove koji se zbivaju, te da će biti puno bolje pripremljeni za rad na stvarnim projektima koji ih očekuju kad se zaposle“, pojašnjava doc.art.dr.sc. Siniša Bogdanović, voditelj studija dizajna na Visokom učilištu Algebra.
„Vizija Ali Kebabe je postati svjetski brend, vodeći se time željeli smo osvježiti i upotpuniti cjelokupno sliku brenda. U potrazi za inovativnosti i kreativnosti odlučili smo angažirati Z generaciju kako bi uz stručno mentorstvo napravili dodatan iskorak u vizualnom identitetu“, kaže Valerijan Božić, glavni izvršni direktor tvrtke Ali Kebaba.
„Studentska rješenja su donijela kreativni iskorak te su najbolji od njih i nagrađeni. Ovim putem se posebno zahvaljujemo studentima i mentoru na zalaganju i kreativnim prijedlozima koji su napravljeni. Nadamo se da ćemo i u budućnosti nastaviti surađivati te dodatno oplemeniti našu dobro započetu suradnju“, izjavio je Božić.