Studentica Hana osvojila je najveću svjetsku PR nagradu: ‘Treba uzeti stvari u svoje ruke’
Kao dio tima CTA komunikacija, Hana Kajari, studentica diplomskog studija komunikologije na Hrvatskim studijima, osvojila je Golden World Awards for Excellence, najveću svjetsku PR nagradu. Budući da je riječ o impresivnom postignuću, porazgovarali smo s Hanom i otkrili kakve su joj kampanje donijele pobjedu.
Hana Kajari, 24-godišnja studentica diplomskog studija komunikologije na Hrvatskim studijima, osvojila je najveću svjetsku PR nagradu Golden World Awards for Excellence Međunarodne udruge za odnose s javnošću (IPRA), kao dio tima CTA komunikacija.
Za one koji ne znaju, Golden World Awards for Excellence jedna je od najvažnijih globalnih nagrada u području odnosa s javnošću, a dodjeljuju se još od 1990. godine. Žiri svake godine sačinjen od uglednih svjetskih PR stručnjaka, a njen značaj dodatno pokazuje broj i raznolikost prijava koje pristižu svake godine.
Konkurencija je bila velika
CTA komunikacije prijavile su se ove godine na natjecanje s dvije kampanje – ‘1100 kilometara za 1100 terapija’ i ‘Zlatna vrpca – 7 maratona u 7 dana’. Prva, humanitarna kampanja odnijela je pobjedu u kategoriji nevladinih organizacija, dok je druga nagrađena u kategoriji organizacije događaja.
– Za obje kampanje, osim redovitih aktivnosti vezanih uz odnose s javnošću, sudjelovala sam i u osmišljavanju čitavih komunikacijskih strategija. S obzirom na to da su humanitarnog karaktera i da su za cilj su imale pomoći onima čiji se glas nedovoljno čuje, imala sam veliku motivaciju prilikom rada na njima iako je to bilo prilično izazovno uz redovite fakultetske obaveze, objašnjava nam Hana.
Konkurencija na natjecanju bila je velika. Hana napominje da su se proteklih godina kao dobitnici istaknule velike tvrtke uključujući Nestle, A1, Lego, Microsoft i mnoge druge. Upravo je zato toliko ponosna da su projekti na kojima je radila nagrađeni, no ne skriva činjenicu da je za taj uspjeh bilo potrebno puno rada i truda.
Većinu znanja stekla je na praksi
Dakle, nije teško zaključiti da je Hana, već sad sa svoje 24 godine, dobra u onome što radi. Međutim, otkrila nam je da na kraju srednje škole nije imala točnu viziju o tome što želi studirati i gdje se vidi u narednih nekoliko godina.
– Znala sam da volim društvene znanosti i komunikaciju s ljudima pa sam se tako odlučila za dvopredmetni studij sociologije i komunikologije. Sociologiju sam zavoljela još u srednjoj školi, a o komunikologiji sam znala vrlo malo te sam se tek na faksu praktički upoznala s tom branšom i mogućnostima koje ona pruža, rekla je Hana.
Doduše, većinu znanja koje trenutno ima stekla je na praksi i u CTA komunikacijama gdje radi kao komunikacijska asistentica. Tamo su je, napominje, kolege odmah ‘bacile u vatru’ i to joj je pomoglo da brzo stekne velike količine znanja. Nagrađene kampanje bile su joj prvo iskustvo s ozbiljnijim vođenjem i radom na komunikacijskim kampanjama, pa kaže da će joj zauvijek ostati posebno drage.
Praksa je izrazito važna
Nakon fakulteta, Hana želi ostati u CTA komunikacijama. Agencijski posao joj se jako sviđa jer je dinamičan, pa je svaki dan u potpunosti drugačiji. Pohvalila je i svoje kolege za koje kaže da pozitivno utječu na njenu produktivnost i nošenje sa stresnim situacijama te da joj čuvaju leđa kada je to potrebno. Osim toga, jednog bi se dana voljela ozbiljnije baviti i fotografijom, pa na jesen upisuje studij koji će joj u tome pomoći.
– Svim studentima koji se žele baviti komunikacijama i odnosima s javnošću svakako bih preporučila odlazak na praksu tijekom studija jer, nažalost, na većini studija komunikologije i odnosa s javnošću u Zagrebu fali praktičnih predmeta. Upravo zato treba preuzeti stvari u svoje ruke, što prije steći dodatna znanja i kvalificirati se za buduće radno mjesto, poručuje Hana.
Taj proces, dodaje, nije lak. I sama je na početku bila zbunjena i mnogo toga nije znala ni o branši, a ni o načinima obavljanja posla. Ipak, kaže da se sve može savladati uz pomoć kvalitetnih mentora i motivacije. Na koncu, Hana napominje da su odnosi s javnošću mnogo više od izrade komunikacijskih strategija za pojedinog klijenta, a dokaz tome su upravo dvije nagrađene humanitarne kampanje koje su ostavile trajni trag na druge ljude.