Studentski centar poslušao studente, konačno su pokrenuli profile na društvenim mrežama
Nakon naših tekstova o rastućem nezadovoljstvu studenata, zagrebački Studentski centar krenuo je u unaprjeđenje komunikacije. Na društvenim su mrežama pokrenuli nove stranice, a najavili su i izmjenu službenog weba koji su studenti već prije ocijenili zastarjelim.
Prije gotovo mjesec dana pisali smo o studentima zagrebačkog sveučilišta i njihovoj frustraciji oko Studentskog centra. Konkretno, studenti su bili revoltirani neučinkovitom komunikacijom s Centrom, njihovom zastarjelom web stranicom kao i činjenicom da su, za razliku od centara drugih sveučilišta u državi, na društvenim mrežama potpuno neaktivni. Nakon naših tekstova, izgleda da su odlučili poslušati studente i krenuti u promjene.
Nove stranice na društvenim mrežama
Tako su ovih dana na društvenim mrežama osvanule nove stranice Studentskog centra, s osvježenim vizualnim identitetom i aktualnim sadržajem. Precizno, SCZG sada možete pratiti na Facebooku, Instagramu i Twitteru. Tamo ćete, ako budu redovito objavljivali, moći naći bitne informacije i vijesti za studente te im se isto tako direktno obratiti porukom.
‘Svjesni smo zastarjelosti’
Podsjetimo, kada smo sredinom prošlog mjeseca pisali o nezadovoljstvu studenata komunikacijom zagrebačkog SC-a, iz Centra su nam rekli kako su svjesni zastarjelosti svojih službenih stranica kao i novih komunikacijskih trendova s kojima bi trebali biti ukorak.
– Studentski centar u Zagrebu (dalje: SCZG) svjestan je zastarjelosti web stranice te je iz tog razloga predviđeno u Planu nabave da se odvoje potrebna sredstva za provedbu natječaja javne nabave za nove službene web stranice SCZG. Sve relevantne informacije mogu se trenutno pronaći na našim web stranicama te nastojimo da iste ažuriramo u što kraćem vremenu, rekao nam je tada Mirko Bošnjak, sanacijski upravitelj SCZG-a.
Dodatno su istaknuli i kako se posljednjih godina uveli nove funkcionalnosti na postojeću web stranicu poput online prijave na natječaj za studentske domove, informacije i pregled podataka studenata u natječaju, izdavanje ugovora Student servisa, pregled zarade studenata te pretragu poslodavaca.
– Promjene u sustavu komunikacije konstantno se događaju te ćemo nastojati da u bližoj budućnosti pratimo trendove i da više budemo prisutni u komunikacijskoj mreži, zaključio je Bošnjak.