Nova web stranica, svakodnevne objave na Facebooku i Instagramu, informacije dostupne svim studentima u kratkom roku. Kad bi nas netko pitao, upravo bismo tim riječima opisali komunikaciju Studentskog centra u Zagrebu posljednjih nekoliko tjedana. Studenti su se godinama žalili na nepreglednu stranicu i gotovo pa neaktivne društvene mreže. Uprava SC-a odlučila ih je poslušati. Kontaktirali smo ravnatelja Mirka Bošnjaka, a on nam je rekao kako su studenti uvijek u fokusu SC-a, ali i da mjesta za poboljšanje – još ima.
Sredinom travnja Studentski centar u Zagrebu konačno se pozdravio sa zastarjelom web stranicom i predstavio novu. Od novosti valja istaknuti novu rubriku za obavijesti gdje možete naći sve najbitnije, a svaka od već poznatih rubrika – student servis, prehrana i smještaj – dobili su novi izgled i s njim povezane funkcionalnosti. Studenti su godinama bili jako vokalni oko loše komunikacije i nepregledne stranice, no izgleda da su ih iz SC-a ipak odlučili poslušati.
Štoviše, uveli su cijeli niz promjena. Internetske stranice nisu jedine. Postali su aktivniji na društvenim mrežama pa tako svakodnevno na Facebooku i Instagramu objavljuju korisne grafike s informacijama za studente. Bilo da je riječ o studentskim domovima, poslovima, menzama ili manifestacijama koje se događaju na zagrebačkom sveučilištu i njegovim fakultetima, u zadnje vrijeme Studentski centar o svemu nešto objavi ili podijeli.
View this post on Instagram
‘Fokus su uvijek studenti’
Zbog toga smo kontaktirali Mirka Bošnjaka, ravnatelja zagrebačkog Studentskog centra te ga upitali je li taj korak dio šireg plana poboljšanja komunikacije.
– Fokus uprave Studentskog centra u Zagrebu su uvijek studenti, jer je namjena studentskih centara da se brinu o studentskom standardu. Shodno tome se trebamo konstantno prilagođavati novim komunikacijskim kanalima putem kojih dopiremo do što većeg broja studenata i onih koji će to tek postati. Nažalost unatoč tome što smo još početkom prošle godine pokrenuli postupak izrade nove web stranice došlo je do kašnjenja u isporuci od strane tvrtke koja je prošla u postupku jednostavne nabave, stoji u odgovoru koji smo dobili iz Ureda ravnatelja SCZG-a.
Želja im je, ističu za srednja.hr iz SCZG-a, da u narednom vremenu putem web stranice i ostalih komunikacijskih kanala, odnosno društvenih mreža dopru do što većeg broja osoba kako bi prikazali široku lepezu usluga koje nude.
Pitali smo ih i jesu li zaposlili novu osobu
Mjesta za poboljšanja uvijek ima, kažu nam, ali prema sadašnjim reakcijama smatraju da su na dobrom putu. Ravnateljstvo SCZG-a pitali smo i jesu li zaposlili osobu koja se sad specifično bavi komunikacijom sa studentima i javnosti.
– Unutarnjom preraspodjelom poslova, kao i do sada, više osoba se bavi uređenjem web stranica i sudjeluje u kreiranju sadržaja za društvene mreže. Održavanje rada web stranica trenutno se radi u sklopu garancije koja je bila propisana kao sastavni dio nabave. Studentski centar u Zagrebu, nažalost je po prosječnom broju godina zaposlenika ‘stara’ tvrtka, ali zapošljavanjem novih osoba mlađe živote dobi dolaze i nove ideje te se uvode novi trendovi, navode iz Studentskog centra u Zagrebu.
I dalje će, vele nam, nastojati pratiti trendove. Svaki prijedlog studenata uzimaju u obzir i nastoje, dodaju, implementirati nova poslovna rješenja. U posljednjih nekoliko godina, smatraju, krenuo je snažan trend modernizacije Studentskog centra koji prate, podcrtavaju, dobri poslovni rezultati te zadovoljni studenti.