Pretraga

Studentski radio dobio preko 600.000 kuna europskih sredstava

A- A+

Radio čiju većinu tima, uz neke nastavnike, čine studenti dobio je 644.502,46 kuna. Većina tih sredstava dolaze iz europskih fondova za projekt eRadio za drugu šansu. U sklopu tog projekta, koji je krenuo od listopada i traje do kraja iduće godine, proizvest će se i premijerno objaviti ukupno 70 radijskih emisija Radija Pressedan, u trajanju od minimalno 15 minuta sadržaja. “Novoproizvedeni audio sadržaji istaknut će važnost uloge medija zajednice i radijskih programa u kontekstu reintegracije i društvenog uključivanja ranjivih skupina“, istaknula je voditeljica projekta Željka Bagarić.

Foto: Unsplash; OCV PHOTO

Ekipa studentskog radija Pressedan sa Sveučilišta Sjever ovih dana ima razloga za slavlje. Za projekt koji vodi njihova nastavnica Željka Bagarić, pod naslovom eRadio za drugu šansu, stigla su značajna sredstva iz europskih fondova. Ukupna vrijednost bespovratnih sredstava iznosi 644.502,46 kuna, od kojih je 547.627,09 kuna (85%) osigurano iz Europskog socijalnog fonda i 96.675,37 kuna (15%) iz državnog proračuna RH.

Producirat će emisije studentskog radija

Voditeljica projekta, profesorica Bagarić dodatno je pojasnila elemente, svrhu, cilj i aktivnosti koje se provode u sklopu projekta te naglasila kako će sredstva za njegovo sufinanciranje osigurati i opremanje radijskog studija koji će ostati u vlasništvu studentskog Radio Pressedana.

– Radionice i studijski posjeti omogućit će kvalitetnije medijsko izvještavanje o ranjivoj skupini te osnažiti potporu medija zajednice društvenom uključivanju, u skladu s ostvarenjem svrhe i ciljeva projekta i Poziva. Također, osuvremenjivanjem i opremanjem radijskog studija Radio Pressedana, osigurat će se kvalitetno odvijanje radijskog programa. Predviđena je proizvodnja i premijerna objava ukupno 70 radijskih emisija internetskog radija Radio Pressedan, u trajanju od minimalno 15 minuta govornog sadržaja. Novoproizvedeni audio sadržaji istaknut će važnost uloge medija zajednice i radijskih programa u kontekstu reintegracije i društvenog uključivanja ranjivih skupina, istaknula je.

Projekt „eRadio za drugu šansu“ čija je realizacija započeta u listopadu i traje do 31. prosinca iduće godine. godine. Prvi je to projekt Sveučilišta Sjever koji se provodi u okviru Poziva Mediji zajednice – potpora socijalnom uključivanju putem medija, a sufinancira ga Europska unija. Inkluzivni je to projekt koji nastoji razviti potencijale medija zajednice za društveno uključivanje kroz osnaživanje kapaciteta studenata i nastavnika. Osim toga, nastoji se povećati kvaliteta sadržaja studentskog Radija Pressedan, povećati vidljivost ranjive skupine povratnica i povratnika s odsluženja kazne zatvora u društvu te doprinijeti povećanju jednakih mogućnosti na tržištu rada i njihovoj reintegraciji u zajednicu.

– Drago mi je kako vam mogu reći da je Sveučilište Sjever jedina javna visokoškolska ustanova koja se kao samostalni nositelj projekta javlja u ovom području, a ovaj je inkluzivni projekt po svom sadržaju jedinstven kako u okviru Poziva Mediji zajednice, tako i u okviru digitalnih tehnologija i doprinosu uspostave društva znanja“, istaknuo je prorektor koprivničkog kampusa Sveučilišta Sjever Mario Tomiša.

Bolje kompetencije za studente novinarstva

Gordana Tkalec, pročelnica Odjela za komunikologiju, medije i novinarstvo istaknula je kako su kvaliteta i inovacije prepoznate, a ovaj će projekt, smatra, dosta doprinijeti razvijanju kompetencija studenata novinarstva

– Kvaliteta i inovativnost našeg rada prepoznata je i potvrđena prihvaćenjem projekta ‘eRadio za drugu šansu’ u okviru poziva Mediji zajednice, a uz dio nastavnika, naši studenti – novinari internetskog studentskog Radio Pressedana čine većinu članova ciljne skupine projekta. Ovaj projekt svakako će pridonijeti razvijanju kompetencije studenata za cjeloživotno učenje u promicanju i primjeni poželjnih obrazaca tolerancije i socijalne inkluzije u budućem medijskom djelovanju te dodatno osnažiti pozicioniranje Sveučilišta Sjever, rekla je pročelnica Tkalec.