Sveučilište u Zagrebu osiguralo 40.000 kuna za nagradu studentu koji osmisli vizual ovogodišnje Smotre UNIZG A- A+ 14. kolovoza 2017. Faks Martina Gelenčir A- A+ Svake godine maturanti, ali i postojeći studenti imaju priliku detaljno se upoznati sa svim sastavnicama Sveučilišta u Zagrebu na Smotri Sveučilišta. Ondje iz prve ruke mogu dobiti informaciju o željenom studiju, mogućnosti zapošljavanja, a većini te informacije mogu biti i ključne ako imaju dvojbe oko studija. Ovogodišnja će se Smotra održati od 23. do 25. studenoga, a studenti su pozvani da osmisle njen vizualni identitet. Gužva na Smotri Sveučilišta / foto: Ivan Božić|srednja.hr Programom Smotre Sveučilišta u Zagrebu i ove je godine predviđeno informiranje svih budućih studenata o programima preddiplomskih i diplomskih studija. Osim toga, Smotra je namijenjena i već postojećim studentima, jer će ondje biti predstavljeni i poslijediplomski studiji, a dio sadržaja bit će namijenjen i mogućnostima zapošljavanja po završetku studija, stipendijama i slično. Sveučilište je u svrhu organiziranja ovog događaja raspisalo natječaj za osmišljavanje vizualnog identiteta Smotre, a pravo sudjelovanja na natječaju imaju svi studenti Sveučilišta u Zagrebu. Kako stoji u natječaju, promotivna kampanja Smotre treba pružiti jasne informacije budućim studentima, kako bi im izbor studija i budućeg zanimanja bio olakšan, ali i postojećim studentima, o mogućnostima nastavka akademskog obrazovanja.Logotip Smotre osmišljen je 2010. godine i konstanta je vizualnog identiteta svake godine, a rad koji se prijavljuje na natječaj mora sadržavati sljedeće: Izdvojeni članak Smotra Sveučilišta u Zagrebu završila u znaku PBF-ovih vještica – generalna ideja kampanje – prijedlog vizualnog rješenja plakata Smotre (B1 i jumbo) – prijedlog vizualnog rješenja Facebook stranice Smotre – prijedlog vizualnog rješenja web stranice Smotre – moto ili slogan – primjer aplikacije na promo artikl (majica, olovka, privjesak i sl.…) Valja napomenuti kako su navedeni elementi samo dio natječajnog rada, dakle potrebno ih je prezentirati za potrebe natječajnog postupka. Cjelokupna vizualna kampanja Smotre obuhvaća pripremu i produkciju sljedećih elemenata: izvedbu ostalih materijala za oglašavanje, oblikovanje publikacija, oprema prostora (signalizacija, banneri, plan izlagača, podna grafika), izložbeni prostor Sveučilišta (paneli, natpisne ploče, city light) i slično. Ukupni budžet koji će Sveučilište izdvojiti za pobjednika iznosi 40.000 kn bruto, a umanjuje se za iznos naknade Student servisa. Pobjedniku/pobjednicima Natječaja naknada će biti isplaćena putem studentskog/studentskih ugovora nakon završetka Smotre odnosno po dostavi svih ugovorenih elemenata natječaja. Troškovi produkcije nisu uključeni u navedeni budžet, a snosit će ih Sveučilište u Zagrebu. Kako se prijaviti na natječaj koji je otvoren do 28. kolovoza te više o uvjetima istog možete saznati na ovoj poveznici. natječaj Smotra Sveučilišta u Zagrebu sveučilište u zagrebu vizualni identitet
Naše veliko sveučilište ima dosta dobar natječaj za studente: Prvi će dobiti 1.000 eura, a drugi i treći po 500
Spojile se dvije sastavnice jednog od većih Sveučilišta: ‘Jedinstveni smo ne samo u Hrvatskoj, nego i u regiji’