Pretraga

Tijekom online nastave na fakultetima porastao broj petica, a jedinica je bilo manje

A- A+

Poznato je kako je u prošloj školskoj godini, u kojoj se značajan dio nastave odvijao na daljinu, više od polovine učenika razred prošlo s odličnim uspjehom. No, broj petica nije porastao samo u školama, nego i na fakultetima, pokazuju to najnoviji podaci Sveučilišnog računskog centra (Srce) zaduženog za razvoj programske podrške i redovito funkcioniranje Informacijskog sustava visokih učilišta (ISVU). U svom redovitom biltenu Srce je objavilo zanimljivu infografiku koja se odnosi na nastavu na daljinu na fakultetima.

Izvor: Sveučilišni računski centar (kliknite na fotografiju za uvećanje)

– U razdoblju između ožujka i rujna 2020., dok su se predavanja i ispiti odvijali uglavnom na daljinu, u ISVU sustavu zabilježeno je više odličnih i vrlo dobrih ocjena, a manje dovoljnih i nedovoljnih ocjena u odnosu na isto razdoblje prijašnjih triju godina, podaci su to koje je objavio Sveučilišni računski centar (Srce) nadležan za redovito funkcioniranje ISVU.

Više petica, manje jedinica

Iz infografike koju je objavilo SRCE, između ostaloga je vidljivo kako je u 2017. u ukupnom broju ocjena udio odličnih 23%, dok je ove godine on 27%. Broj vrlo dobrih povećao se za dva posto u istom razdoblju, a broj ocjena dobar je za jedan posto veći.

Istodobno se smanjivao udio dovoljnih i nedovoljnih ocjena – dvojki je za četiri posto manje, a udio jedinica smanjen je sa 16% na 13%.

Srce se u istoj infografici pohvalilo i povećanim korištenjem sustava Merlin. U njemu je u odnosu na isto razdoblje 2019. otvoreno 10.588 e-kolegija više. Merlin je u prosjeku dnevno koristilo 30.000 jedinstvenih korisnika, a dodatna zanimljivost koju izdvajaju iz Srca ta je da je u travnju zabilježeno 3.099 istovremenih korisnika u razdoblju od pet minuta.

Izdvojeni članak
NE KORISTITI

U Hrvatskoj broj superodlikaša porastao za 35 posto: Četvrt milijuna učenika prolazi s odličnim

Povećan broj webinara, kao i uspješnih prijava putem AAI@EduHr

Više je i održanih webinara od ožujka do rujna, u odnosu na isto razdoblje lani, i to za 11.195. Za 129% u odnosu na lani porastao je i broj uspješnih prijava korištenjem AAI@EduHr identiteta.

– Najveći broj uspješnih prijava, 13 milijuna, zabilježen je u travnju 2020. Porast broja uspješnih prijava u prvih devet mjeseci 2020. u odnosu na prvih devet mjeseci 2018. iznosi 193%.

Osim svega navedenog, dodatna je zanimljivost i da je u odnosu na 2019. za 933% porastao broj preuzimanja digitalne građe iz sustava Dabar (Digitalni akademski arhivi i repozitoriji).