Uskoro bi trebala završiti obnova tri zagrebačka fakulteta, evo koliko će koštati selidba
Umjesto na Žitnjak studenti Građevinskog, Arhitektonskog i Geodetskog fakulteta uskoro bi nastavu trebali slušati na svojoj staroj lokaciji u centru grada. Obnova zgrade od potresa bliži se kraju, a sada je ugovorena selidba. Ona će koštati nešto manje od 250.000 eura.
Studenti Građevinskog, Arhitektonskog i Geodetskog fakulteta uskoro bi se trebali vratiti u novoobnovljenu zgradu od potresa u samom centru grada, u Ulicu Andrije Kačića Miošića. Naime, u oglasniku javne nabave vidljivo je kako je dogovorena selidba od gotovo 250.000 eura. Naručitelj selidbe je Građevinski fakultet.
Osim na Žitnjaku fakulteti koriste i neke druge lokacije
– Predmet nabave su usluge preseljenja nakon završetka cjelovite obnove zgrada Arhitektonskog, Građevinskog i Geodetskog fakulteta na lokaciji Fra Andrije Kačića Miošića 26. Polazne lokacije nisu udaljene više od 25 kilometara: Radnička 206, Kranjčevićeva 2, Ulica Grada Gospića 1/A, Rakitnica 3, Sveti Duh 129, Hondlova 2, Savska ulica 44A, Rakušina 1, stoji u javnoj nabavi.
Podsjetimo, studenti ovih fakulteta, kao i oni s FSB-a, trenutačno nastavu slušaju na Žitnjaku. Uz to primjerice Arhitektonski fakultet koristi lokaciju u Hondlovoj, a Geodetski u Savskoj. Za preseljenje uredskog namještaja, dokumentacije i opreme na javnoj nabavi dobila je tvrtka PAROLA TRANS, a za demontažu uređaja, transport, unos u novi prostor i puštanje u rad te umjeravanje tvrtka ADR test sistemi d.o.o.
Studente u novoj zgradi čeka obnovljena menza
Cijelo preseljenje mora biti gotovo u roku od tri mjeseca od dana uvođenja u posao. Kao što smo pisali, usluge selidbe FSB-a stajat će preko 600.000 eura. Ranije nam je dekan Građevinskog rekao da im je cilj preseliti se do početka ljetnog semestra, dakle u ožujku. Studenti se vraćaju u zgradu ojačanu od potresa s dva nova dizala, ozvučenim prostorijama, novom opremom za projekcije, bežičnom mrežom te obnovljenom menzom.
– Usluge preseljenja koje su predmet nabave uključuju eventualno rastavljanje namještaja na polaznoj adresi kako bi se isti mogao sigurno preseliti i sastaviti na završnoj adresi i zaštita namještajem opreme te obnovljenih prostorija u koje se vrši usluga preseljenja. Naručitelj se obvezuje sam pakirati dokumentaciju i sitne stvari u kutije i na odredištu ih sam raspakiravati, sam pakirati IT opremu i na odredištu je sam raspakiravati, kutije za pakiranje dokumentacije i sitnih stvari naručitelj nabavlja u vlastitom aranžmanu. Naručitelj treba osigurati pristup prostorijama i van redovnog radnog vremena ako to bude potrebno, osigurati da su prostori u koji se seli kao i transportni put kojim se seli slobodni i raspoloživi za selidbu bez ograničenja, osigurati da na polazišnoj odnosno odredišnoj adresi čitavo vrijeme selidbe bude prisutan predstavnik naručitelja koji u slučaju nejasnoća može dati potrebna pojašnjenja, upute ili na drugi način osigurati da selidba teče bez zastoja, opisano je u oglasniku javne nabave.
O uvjetima koje studenti imaju na trenutnoj lokaciji prije nekoliko smo mjeseci snimili i video prilog: