Pretraga

Virtualno traganje za poslom

A- A+

Na trećem regionalnom Virtualnom danu karijera i znanja zabilježeno je 158.000 posjetitelja koji su aplicirali na preko 200 otvorenih natječaja za slobodno radno mjesto. Virtualno traganje za poslom organizirala su tri vodeća regionalna portala za zapošljavanje MojPosao.net, Posao.ba i Infostud.com.

Ovogodišnji regionalni Virtualni dan karijera i znanja privukao je 158 tisuća posjetitelja koji su se putem online chatova prijavljivali za preko 200 slobodnih radnih mjesta. Virtualno traganje za poslom organizirali su vodeći portali za zapošljavanje MojPosao.net, Posao.ba i Infostud.com.

Na sajmu se predstavilo 30 tvrtki i 9 edukativnih ustanova koji su svim posjetiteljima bili na raspolaganju putem online chata. u usporedbi s prošlom godinom zabilježeno je povećanje prosječnog broja posjeta. Svaki štand je posjetilo skoro četiri tisuće osoba.


Izdvojeni članak

Tražite posao? Posjetite Virtualni dan karijera i znanja

Pregledne poslovne ponud

– Odličan koncept sajma omogućava tvrtkama da se bolje predstave, odnosno da dobiju nešto više osim samih prijava kandidata, a tu prije svega mislim na opciju online chata i na ankete koje nam daju vrijedne povratne informacije od naših potencijalnih zaposlenika. Siguran sam da ćemo i dalje sudjelovati na takvim događajima, izjavio je Damir Pavlek, voditelj marketinga Zepter International d.o.o, jedne od tvrtki izlagača na sajmu.

Neki od posjetitelja virtualnog sajma navode kako je ovo odlična ideja jer imaju mogućnost komunicirati s izlagačima putem online chata i kako je jednostavna preglednost poslovnih ponuda i edukativnih pograma.

Edukacija na zagrebačkim fakultetima

Za vrijeme trajanja virtualnog sajma organizirane su besplatne radionice Hoću prvi (bolji) posao na zagrebačkim fakultetima. Na radionicama se moglo saznati kako napisati dobar životopis i zamolbu, kako se najbolje predstaviti na razgovoru za posao te kako tragati za poslom preko društvenih mreža.

Tvrtka Japan Tobacco International, između ostalih je održala webinar na temu potrage za talentima što je omogućilo posjetiteljima bolji uvid u očekivanje potencijalnih poslodavaca.

Izdvojeni članak

Iz škole na burzu: Za rast nezaposlenosti krivi maturanti i diplomci

Regionalne tvrtke izlagači

Hrvatski zavod za zapošljavanje i Ministarstvo gospodarstva su podržali virtualni sajam, a regionalni izlagači su bili Japan Tobacco International i Mozzart kladionice, zlatni izlagač INA, srebrni Pliva i Nova TV, a brončani su bili Karlovačka pivovara, Apis IT i Zepter International.