Pretraga

Visoko učilište Algebra: Studij digitalnog marketinga budući studenti smatraju jednim od najatraktivnijih

A- A+

Prema omjeru prvih izbora budućih studenata i broja upisnih mjesta, preddiplomski studij digitalnog marketinga na Visokom učilištu Algebra trenutačno je među najpoželjnijim studijima na posve privatnim, nesubvencioniranim visokim učilištima u Hrvatskoj. Trenutna studentica njihovog diplomskog studija te asistentica na preddiplomskom, Lucija Pervan, kroz razgovor nam je objasnila zašto je baš taj studij mnogim maturantima toliko atraktivan, kakve su mogućnosti stručne prakse te što budući studenti mogu očekivati od svog studija.

najpoželjniji studij

Preddiplomski studij digitalnog marketinga na Visokom učilištu Algebra trenutačno je najpoželjniji studij na visokim učilištima, sudeći po broju maturanata kojima je on na prvom mjestu i broja studenata koji će upisati studij | Foto: Visoko učilište Algebra

Kada se pogledaju trenutačni omjeri prvih izbora budućih studenata i broj upisnih mjesta koja su na raspolaganju za pojedini studij, preddiplomski studij digitalnog marketinga na Visokom učilištu Algebra trenutačno je među najpoželjnijim studijima na posve privatnim, nesubvencioniranim visokim učilištima u Hrvatskoj. Interno istraživanje Visokog učilišta Algebra također je još početkom ove godine pokazalo kako bi za preddiplomski studij digitalnog marketinga ove godine mogao vladati i do 60% veći interes nego prošle akademske godine!

Današnji maturanti, budući studenti, svjesni su očito važnosti digitalnih tehnologija ali i uočavaju brojne promjene u digitalnom poslovanju koje se događaju posvuda oko nas – i vide da su za to potrebni dobri programeri, dizajneri i stručnjaci za digitalni marketing.

– Na studiju digitalnog marketinga napravljene su za predstojeću akademsku godinu promjene sadržaja kolegija koje, primjerice, u nastavni plan uvode još više aktualnih znanja s područja komunikacijskih i prezentacijskih vještina, razvoja interakcijskih sučelja, optimizacije za tražilice, naprednog programiranja u kontekstu digitalnog marketinga, elektroničkog poslovanja (e-commerce) i upravljanja poslovanjem digitalne agencije, objasnio je Vanja Šebek, voditelj tog studija u Algebri, naglašavajući da će buduće studente ovaj program još bolje pripremiti za atraktivnu i zanimljivu karijeru u području digitalnog marketinga.

prodekanica za studente Algebra

Prvi dan predavanja brucoša Algebre | Foto: Algebra

Relevantna praksa tijekom studija

Lucija Pervan upravo je jedna od studenata koji su već završili preddiplomski studij digitalnog marketinga na Visokom učilištu Algebra – prvi takve vrste koji je pokrenut u Hrvatskoj – te je u međuvremenu upisala i diplomski studij, istog smjera, također u Algebri. Uz studiranje, već radi i kao asistent na vježbama za kolegij „Marketing na tražilicama i oglašivačkim mrežama“. Tijekom studija imala je priliku svoja znanja s područja digitalnog marketinga primijeniti u praksi kroz inicijativu Digital Talents.

Projekt Digital Talents pokrenut je u Algebrinom okrilju prije nešto više od tri godine s ciljem da se studentima već tijekom studija pruži prilika da rade na stvarnim projektima iz područja digitalnog marketinga, za stvarne tvrtke. U Hrvatskoj, naime, postoji velik broj malih i srednjih tvrtki koje jačanjem svoje digitalne prisutnosti i korištenjem digitalnih kanala komunikacije mogu poboljšati svoje poslovne procese i unaprijediti svoju tržišnu poziciju, a zbog raznih razloga trenutno ne surađuju s digitalnim agencijama.

Digital Talents pruža priliku studentima digitalnog marketinga da se već tijekom studija uključe u rad na stvarnim projektima za tvrtke i da tako stiču vrijedno praktično iskustvo. Kako je to izgledalo u vašem slučaju?

Poziv u Digital Talents dobila sam nakon završavanja druge godine preddiplomskog te sam kroz rad s malim i srednjim kompanijama diljem hrvatske mogla upotpuniti svoje praktično znanje o oglašavanju i izgraditi CV koji mi je kasnije omogućio ulaz kroz brojna vrata. Ono što je dobro kod Digital Talentsa je što se studenti mogu okušati u svim područjima digitalnog marketinga i uz mentorstvo profesora steći puno iskustva. Nakon Digital Talentsa radila sam za Universal McCann i OMD u područjima oglašavanja preko Googlea i društvenih mreža te zakupu medija.

najpoželjniji studij

Lucija Pervan je studentica diplomskog studija digitalnog marketinga na Algebri, a ujedno i asistentica na preddiplomskom studiju | Foto: Visoko učilište Algebra

Kako ste se uopće zainteresirali za digitalni marketing i kako je došlo do odluke o upisu na Algebru?

Kroz školovanje u jezičnoj gimnaziji znala sam da se želim baviti nečim što će mi omogućiti spajanje komunikacije i kreative, ali nisam znala da postoji išta slično digitalnom marketingu. Jedno proljeće sam se prijavila na Algebra Ninja radionicu digitalnog marketinga i zaljubila se u marketing. Imam sreće što su moji roditelji u potpunosti podržali moju odluku o upisu na Algebru i priuštili mi ovakvu priliku koju sam naumila u potpunosti iskoristiti.

Trenutačno ste, uz diplomski studij, i asistentica na vježbama. Kakva su iskustva rada sa studentima iz perspektive asistentice?

Početkom ove godine odlučila sam upisati diplomski studij te mi se pružila prilika postati asistent na Algebri koju nisam mogla odbiti. Jako mi je drago što sam dobila priliku ostati na fakultetu i prenijeti stečeno znanje mladim ljudima, pogotovo zato što znam kako im je i koja pitanja im se najviše vrte po glavi!

Koja područja unutar digitalnog marketinga danas smatrate najzanimljivijima, a na koje trendove bi stručnjaci za digitalni marketing trebali obratiti pažnju jer bi uskoro mogli postati relevantni?

Danas mi je najzanimljivije područje digitalnog marketinga stvaranje strateškog pristupa tržištu, za različite klijente, pošto se vremena mijenjaju, dolazimo u novo normalno i ljudi drugačije primaju i reagiraju na informacije. Trendovi na koje definitivno treba obratiti pažnju su personalizacija, AI (umjetna inteligencija) i automatizacija poslovnih procesa.

Što biste poručili studentima koji možda ove godine razmišljaju o upisu preddiplomskog studija digitalnog marketinga: koje su odlike dobrog digitalnog marketingaša, a koje preduvjete i vještine bi trebao ispunjavati budući kolega ili kolegica na studiju?

Studentima bih itekako preporučila upisivanje preddiplomskog studija za digitalni marketing jer tu stječemo znanja i iskustva koja se ne mogu dobiti na drugim studijima. Algebra vam pruža uvjete i mogućnosti da naučite sve što vam je potrebno za izgradnju buduće karijere u digitalnom marketingu. Kako biste iskoristili sve što vam studij može pružiti, treba raditi i prisustvovati predavanjima, jer i za digitalni marketing treba učiti! Trebate biti uporni, željni znanja i voljni raditi jer tako ćete daleko dogurati!

Izdvojeni članak
prodekanica za studente Algebra

Prodekanica za studente, Visoko učilište Algebra: ‘Studij je ključan period, kvaliteta studentskog iskustva je neopisivo važna’

Možete li se ukratko osvrnuti na godine preddiplomskog studija i koliko su znanja koja se stječu na ovom studijskom programu relevantna za nekoga tko se želi baviti digitalnim marketingom?

Kako sam završila preddiplomski studij mogu reći da se većina nas zaposli već nakon druge godine studiranja na kojoj dobijemo praktična znanja o tome kako oglašavanje funkcionira i na koji način se koristi. Nakon toga je na nama da zagrizemo, učimo i napredujemo!

Tri godine preddiplomskog studija su uistinu bile divne godine učenja i druženja te se jako puno gradiva, kojeg prolazimo na Algebri, može iskoristiti u poslu. To je većina nas primijetila tek kad smo počeli raditi jer dok učite često ni ne shvaćate koliko je to gradivo relevantno i bitno za posao.