Pretraga

Zabrinjavajuće: Studenti na predavanjima provjere mobitele do 11 puta, a to utječe i na njihove ocjene

A- A+

Sveučilišni studenti za vrijeme svakog predavanja provjere svoj mobitel od tri od čak jedanaest puta, a više od polovice priznaje da to čine jer su im predavanja dosadna. Više od 80 posto njih tvrdi kako su pametni telefoni utjecali na njihovo učenje, a dosta njih zbog toga imaju niže ocjene.

Velika popularnost pametnih telefona među mladim ljudima mogla bi imati direktan utjecaj na to koliko će oni biti uspješni kao odrasli ljudi. Istraživanje provedeno na Sveučilištu Nebraska-Lincoln otkrilo je kako prosječan student provjeri čak do 11 puta provjeri svoj mobitel za vrijeme jednog predavanja, a više od 80 posto njih smatra kako je ta tehnološka ovisnost utjecaja na njihovo učenje, piše Mail Online.

Izdvojeni članak

Evo kako točno smartphone šteti vašem zdravlju

Koriste tehnologiju više nego što bi trebali

Četvrtina studenata diljem SAD-a za loše ocjene na ispitima krivili su specifično činjenicu da su koristili mobitele više nego što su trebali, za vrijeme kada su se trebali koncentrirati i učiti te ponavljati gradivo. Zabrinjavajuće je to što bi upravo te ocjene mogle utjecati na to što će u svojoj budućnosti raditi i koliko će biti uspješni.

Dvije trećine ispitanih studenata potvrdilo je da koriste mobilne telefone, tablete i laptopte za svrhe koje nisu određene predavanjima, a to čine do deset puta tijekom tipičnog fakultetskog dana. Čak 15 posto njih priznalo je da je ta brojka blizu 30 puta.

Izdvojeni članak

Poželjno je da studenti koriste laptope i smartphone na predavanjima koja to ne uvjetuju

Predavanja su im dosadna

Kao glavne razloga za takvo ponašanje navode potrebu da ostaju povezani i bore se protiv dosade. Slanje sms poruka i dalje je najpopularnija tehnika distrakcije, jer je koristi čak 86 posto ispitanih, dok je njih 68 posto reklo da mobitele koriste kako bi provjerili osobnu elektroničku poštu. Dvije trećine ispitanih koristilo je društvene mreže, a 38 posto studenata surfalo je bespućima interneta, dok je njih osam posto uređaje koristilo za igranje igri za vrijeme kada su trebali učiti.

Priznali da im tehnologija utječe na ocjene

Unatoč tome što je osam od deset studenata reklo kako ih uređaji ometaju u učenju, manje od pet posto njih smatra kako su oni ‘vrlo velika’ distrakcija. – Ne mislim da studenti smatraju tehnologiju problematičnom, jer je smatraju dijelom života. Takvo je ponašanje postalo automatsko za većinU ljudi, i rade takve stvari bez da o njima razmišljaju. Studenti imaju otvoreni laptope, no često ne uzimaju bilješke. Neki od njih imaju otvorene i bilješke i Facebook, rekao je profesor Barney McCoy.