Zbog potresa skoro im se poduplao broj učenika u zgradi: Ravnateljica MIOC-a priča kako su organizirali nastavu
Budući da im je zgrada teško stradala u velikom potresu koji je proljetos pogodio Zagreb, učenici i nastavnici Gornjogradske gimnazije nastavu sada održavaju u MIOC-u. Ravnateljica XV. gimnazije Ljiljana Crnković ispričala nam je kako su organizirali nastavu s obzirom na to da se broj učenika i nastavnika u školi skoro pa poduplao. Nedostaje im je, kaže, učionicâ i za vlastite učenike.
– XV. gimnazija se prilagodila dolasku Gornjogradske gimnazije na način da smo uveli nastavu u dva turnusa – u jednome MIOC, u drugome GGG, priča nam Ljiljana Crnković, ravnateljica XV. gimnazije.
U zgradu zagrebačkom MIOC-a nakon potresa uselilo je i 26 razrednih odjela, odnosno 650 učenika.
– Svi njihovi razredni odjeli su dobili svoje matične učionice, a nastavnici mjesto u kabinetima naših nastavnika, a koristit će ih u suprotnom turnusu. Ravnatelj Librić je dobio svoj ured u kojemu u suprotnom turnusu radi naš voditelj nastave, prepričava ravnateljica.
Uspjeli se organizirati: Sva se nastava odvija u redu
Morali su osigurati i dodatne prostore za administrativno osoblje Gornjogradske gimnazije: tajnika, računovođu i učeničkog referenta zbog čega su napravili, kako kaže, i jednu manju adaptaciju prostora.
Nastavni sat je u obje škole skraćen na 40 min, što je učinjeno i u ostalim zagrebačkim školama. Ulazak učenika, ističe ravnateljica, rasporedili su na 5 ulaza i izlaza i za sada se nastava odvija u redu.
– Naša škola, XV. gimnazija je veća, imamo dva programa s 40 razrednih odjela i 1050 učenika i mi nismo mogli za svih 40 odjela osigurati matične učionice pa je jedan dio učenika smjenjuje u nastavi na daljinu po modelu 3 +2, kaže Crnković.
Problemi i zbog epidemioloških mjera
Zbog manjka prostora, nisu još uspjeli organizirati dodatne aktivnosti.
– Budući da smo tek na samom početku nastavne godine i da tek uhodavamo raspored sati redovne nastave još nismo napravili raspored rada grupa izvannastavnih aktivnosti među kojima su i brojne grupe u kojima dodatno pripremamo učenike za sudjelovanje u natjecanjima znanja. Neće to biti jednostavno učiniti ne samo radi toga što je u suprotnom turnusu sav prostor zauzet s nastavom druge škole, nego i radi toga što ne smijemo spajati učenike iz nekoliko razreda u jednu obrazovnu skupinu, pojašnjava ravnateljica.
No, svejedno je pozitivna.
– Ipak, nadamo se poboljšanju situacije i sa svoje strane učinit ćemo sve da radi promijenjenih uvjetima u kojima radimo ove godine ne dođe do pada uspjeha naših učenika u brojnim natjecanjima znanja niti na državnoj maturi, zaključuje Crnković.